سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

امکان انجام معاملات ارزهای دیجیتال از طریق تلگرام!

حرکت صعودی بیت کوین از ماه ژانویه سال جاری شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی بوده است و این مسئله موجب جلب نظر برخی از بزرگ ترین شرکت های فناوری جهان به سوی بیت کوین و ارزهای دیجیتال شده است.

سخت گیری های قانون گذاران راجع به برنامه غول رسانه اجتماعی فیس بوک برای ارائه ارز دیجیتال خود به عنوان رقیبی برای بیت کوین، دلسردی معامله گران و سرمایه گذاران را به همراه داشته که باعث تثبیت قیمت بیت کوین در حدود ۱۰٫۰۰۰ دلار شده است. این روند همچنین تایید ضمنی برای بیت کوین و فناوری زیرساختی آن بوده است.

اکنون، امکان انجام معاملات ارزهای دیجیتال از طریق تلگرام که یک برنامه‌ی پیام رسان است و دارای ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان می باشد، امکان پذیر شده است و این امر از طریق شرکت ارائه دهنده کیف پولِ باتن والت (Button Wallet) در حال پیاده سازی است.

الکس سافونوف (Alex Safonov)، بنیان گذار و مدیر اجرایی Button Wallet گفت: “بزرگ ترین مانع ارزهای دیجیتال، پذیرش انبوه است و این قابلیت جدیدی که ما ایجاد کرده ایم به مردم کمک می کند تا بدون استفاده از پول واقعی، به راحتی به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند.

باتن والت امروز از کیف پول خود به عنوان اولین محصول آزمایشی شبکه باز تلگرام رونمایی کرد و برای ایجاد رغبت در کاربران تعداد کمی از توکن گرام تلگرام را به آنها هدیه می دهد.

همه‌ی کاربران تلگرام می تواند کیف پول شبکه باز تلگرام را فعال کرده و تعداد ۶٫۶ توکن آزمایشی گرام را در حساب خود دریافت کنند. کیف پول باتن والت از بیت کوین، اتریوم و لایت کوین پشتیبانی می کند.

سافونوف افزود: با وجود طرفداران بسیار ارز دیجیتال لیبرا فیس بوک، سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال بدون ریسک نیست. این موضوع در مورد باتن والت و شبکه باز تلگرام نیز صدق می کند.

در حالی که سرعت پذیرش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در طول دهه گذشته آرام بوده است، بررسی های اخیر حاکی از افزایش سرعت آن است.

در ماه مه، یک نظر سنجی از موسسه HBUS، شریک آمریکایی صرافی سنگاپوری هوبی، نشان داد با توجه به اینکه تعداد ارادی که در ایالات متحده دارای ارز دیجیتال می باشند، نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است، سرعت پذیرش بیت کوین و ارزهای رمزنگاری تسریع شده است.

راش مک کراری (Rachael McCrary)، مدیر ارشد عملیات کیف پول باتن گفت، “یک ترس رایج در اطراف ارزهای دیجیتال وجود دارد که باعث ممانعت از ورود بعضی افراد به این فضا می شود. فراهم کردن قابلیتی برای تمرین انجام تراکنش ها، به آنها کمک می کند ترس خود را در تجارت دارایی های دیجیتال کنار بگذارند.”

در همین حال، این هفته گزارش هایی منتشر شد که علیرغم ممنوعیت تلگرام در چین به علت مشکل فنی احتمال افشای شماره تلفن افراد، این شبکه اجتماعی به تازگی مورد استقبال سردمداران و مبارزان دموکراسی خواه هنگ کنگ قرار گرفته است.

محققان امنیتی هشدار دادند، در حالی که افشای شماره تلفن افراد نمی تواند منجر به افشای محتوای پیام های خصوصی شود، اما نشان می‌ دهد که اگر مقامات یا مجرمان بتوانند به حریم خصوصی و امنیت اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشند، چه اتفاقی خواهد افتاد. این همان چیزی است که صرافی های بیت کوین و ارزهای دیجیتال مدت هاست از آن می ترسند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location