سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

عرضه دستگاه‌های استخراج در نیمه‌ی دوم سال جاری نتوانسته پاسخگوی تقاضا باشد!

تحقیقات جدید نشان دهنده‌ی این موضوع است که عرضه دستگاه‌ های استخراج ارزهای دیجیتال، با وجود افزایش قیمت سخت افزارهای استخراج، پاسخگوی تقاضای بازار در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ نبوده است.

موجودی تامین کنندگان محبوب تمام شده است

بر اساس گزارش شرکت تحلیل ارز دیجیتال توکن اینسایت (TokenInsight)، بازار دستگاه‌ های استخراج بیت کوین طی سه ماه دوم شاهد تورم قابل توجهی بوده است، به طوری که اکثر استخراج کنندگان با کمبود مواجه بودند.

در این گزارش آمده است که تمام شدن موجودی دستگاه‌هایی مثل انت ماینر S17 نشان می‌دهد که بازار فروش تجهیزات استخراج ارزهای دیجیتال در سه‌ ماهه دوم امسال عملکرد خوبی داشته است. زیرا برخی از سخت افزارهای استخراج معروف مثل آنتماینر S17 در این دوره زمانی تماما فروخته و تمام شده است. طبق گفته توکن اینسایت، این دستگاه‌ ها در حال حاضر توسط تولیدکنندگان آن‌ها برای تحویل در آینده پیش‌ فروش می ‌شوند و تحویل آنها برای ماه های اکتبر و نوامبر است.

افزایش سود استخراج ابری

با این حال بنا به گزارش، بازار استخراج ارزهای دیجیتال این روزها شاهد افزایش چشمگیری در فروش سرویس‌ های استخراج ابری است. استخراج ابری نوعی استخراج است که در آن نیازی به خرید ماشین آلات استخراج و درگیر شدن با موارد جانبی آن مثل آماده سازی زیرساخت ها، تامین برق و غیره نیست. طبق گزارش توکن اینسایت، Bitdeer و VeryHash مانند سه ماهه اول، دو ارائه دهنده بزرگ خدمات استخراج ابری بیت کوین بودند.

سختی استخراج مورد انتظار

براساس این گزارش، پیش بینی می شود که سختی کل شبکه بیت کوین در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ به میزان ۴۸ تا ۷۲ درصد افزایش پیدا کند. گفتنی است که سختی استخراج به این معنا است که پیدا کردن هش یک بلاک چقدر سخت شده است که از هدف تعریف ‌شده توسط سیستم پایین ‌تر باشد. به این ترتیب، انتظار می رود که افزایش سختی معدن باعث کاهش درآمد برای برخی استفاده کننده های دستگاه های استخراج فعلی شود.

توکن اینسایت نوشت، در طولانی مدت انتظار می رود که نسبت قیمت بیت کوین به سختی استخراج، در یک دوره یک ساله از ۱۴ آگوست ۲۰۱۹ تا ۱۴ آگوست ۲۰۲۰ کاهش پیدا کند. این پیش ‌بینی بر اساس افزایش قیمت ۹۵ درصدی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ تا قیمت ۱۷۰۷۷ دلار الی ۲۳۲۷۶ دلار انجام شده است.

همچنین، لازم به ذکر است که PlanB، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال در تاریخ ۱۰ سپتامبر اعلام کرد که قیمت بیت کوین باید بر اساس مدل شاخص دشواری استخراج، در طی چرخه بعدی خود به ۳۰ هزار دلار برسد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location