video thumb

تیم دراپر، پیش‌بینی معروف خود در مورد قیمت ۲۵۰٫۰۰۰ دلاری بیت کوین را محافظه‌کارانه توصیف کرد!

تیم دراپر، سرمایه گذار میلیاردر می گوید که پیش بینی او برای قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ حدود ۲۵۰٫۰۰۰ دلار است که این پیش بینی در واقع قدرت بیت کوین را دست کم گرفته است.

تورم و عدم اعتماد دولت باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود

تیم دراپر در گفتگو با BlockTV پیش بینی معروف خود در مورد قیمت ۲۵۰٫۰۰۰ دلاری بیت کوین را محافظه کارانه توصیف کرد. وی گفت:

۲۵۰،۰۰۰ دلار به این معنی است که بیت کوین حدود ۵ درصد از سهم بازار ارز را دارد و به نظرم این همه‌ی قدرت بیت کوین را بیان نمی کند.

این سرمایه گذار میلیاردر همچنان پیش بینی معروف خود را در مورد قیمت بیت کوین حفظ کرده و معتقد است پیش بینی سال ۲۰۱۸ وی محقق می شود.

مدل S2F قیمت بیت کوین را در محدوده ۵۰،۰۰۰ دلار قرار داده است. براساس تعداد بیت کوین موجود در گردش، ارزش بازار بیت کوین اندکی کمتر از ۱ تریلیون دلار می باشد.

بنابراین، پیش بینی دراپر، بیت کوین را بطور کامل در دسته‌ی دارایی ها مانند طلا قرار می دهد که ارزش بازار آن تریلیون ها دلار می باشد

همانطور که قبلاً توسط بیت کونیست گزارش شده بود، بابی لی (Bobby Lee)، بنیان گذار BTCC بر این باور است که قیمت بیت کوین می تواند در مدت زمان کوتاهی به ۲۰۰ هزار دلار برسد.

طبق گفته باب لی، هنگامی که بیت کوین مجددا به ۲۰ هزار دلار برسد، موجب آغاز حرکت پارابولیک بزرگ تری خواهد شد که می تواند باعث شود بیت کوین به بالاترین قیمت خود برسد.

از نظر تیم دراپر بیت کوین یک جایگزین مناسب برای ارزهای فیات می باشد، زیرا ارز فیات و بی اعتمادی دولت افراد بیشتری را به سمت ارزهای دیجیتال سوق می دهد.

طی این مصاحبه دراپر به عنوان نمونه به وضعیت آرژانتین اشاره کرد که چگونه مردم از پول فیات کشور به سمت بیت کوین روی آورده اند.

در ماه مارس سال ۲۰۱۹، دراپر در مورد قیمت بیت کوین با رئیس جمهور آرژانتین شرط بندی کرد.

بیت کوین نیاز دارد که به آسانی مورد استفاده قرار گیرد

طی این مصاحبه، دراپر اظهار داشت که هنوز کار دیگری لازم است انجام شود تا استفاده از بیت کوین ساده تر شود.

رئیس DFJ که خود صاحب بیت کوین است می گوید سهولت استفاده از بیت کوین می تواند افراد بیشتری را به سمت پذیرش گسترده‌ی ارزهای دیجیتال سوق دهد.

گفتن یاست که در فوریه سال ۲۰۱۹، دراپر پیش بینی کرد که مردم تا سال ۲۰۲۱ از بیت کوین برای پرداخت هزینه‌ی قهوه استفاده می کنند. او حتی در اواخر سال ۲۰۱۸ یکی از سرمایه گذارانی بود که ۱٫۲۵ میلیون دلار بر روی OpenNode سرمایه گذاری کردند. OpenNode، یک استارت آپ فرآیند پرداخت بیت کوین است.

جک دورسی، یکی دیگر از میلیاردرها و سرمایه گذاران بیت کوین نیز در اوایل ماه سپتامبر خاطرنشان کرد که بیت کوین بهترین ارز دیجیتال برای تبدیل شدن به واحد پول ملی اینترنت است و هیچ ارز دیجیتالی به پای بیت کوین نمی رسد.