سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تلاش جدی دولت ونزوئلا برای به کارگیری اتریوم و بیت کوین در معاملات خارجی

یک منبع آگاه ناشناس نزدیک به برنامه ارزهای دیجیتال دولت ونزوئلا، از تصمیم این کشور برای به دست آوردن و ذخیره دو ارز دیجیتال اتریوم و بیت کوین خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده در همین خصوص در نشریه بلومبرگ، بانک مرکزی ونزوئلا در حال بررسی راهکارهای امکان ذخیره سازی دو ارز دیجیتال یاد شده است.
گفته می شود این اقدام بانک مرکزی ونزوئلا بنا به درخواست شرکت ملی نفت و گاز این کشور مطرح شده که طی ماه های اخیر و به دلیل تحریم های شدید ایالات متحده علیه دولت ونزوئلا، برای بازگرداندن پول حاصل از فروش نفت خود به مشتریان خارجی با مشکلاتی شدید مواجه شده است.
این منبع آگاه همچنین تاکید کرده که شرکت نفت و گاز ملی ونزوئلا در نظر دارد ارزهای دیجیتال جمع آوری شده از طریق پول نفت را در اختیار بانک مرکزی ونزوئلا قرار داده تا بتوان از این طریق، اقدام به فروش نفت با توسل سازمانی به ارزهای دیجیتال کرد.
بانک مرکزی ونزوئلا نیز در نظر دارد برای فرار حداکثری خود از دام تحریم های وضع شده از سوی واشنگتن علیه دولت نیکلاس مادورو، مطالعاتی جامع جهت به کارگیری ظرفیت های موجود در ارزهای دیجیتال نموده و از این طریق، ذخایر ارزی خود را تقویت نماید که گفته می شود برای نخستین بار طی سی سال گذشته، رقم آن به کمتر از ۷٫۹ میلیارد دلار رسیده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location