سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی بایننس اعتبارنامه‌ی امنیتی ISO را دریافت کرد!

صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس عنوان کرد که پس از تامین استانداردهای تعیین شده توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO)، اعتبارنامه امنیت اطلاعاتی را دریافت کرده است.

بایننس در این باره عنوان کرد که به منظور دریافت استاندارد شناخته شده ی بین المللی ISO / IEC 27001، توسط DNV GL مستقر در نروژ، یک سازمان ثبت جهانی و طبقه بندی معتبر بین المللی و سرویس اعتباربخشی انگلستان، یک نهاد اعتباربخشی ملی که شرکت ها را بر اساس استانداردهای مختلف ارزیابی می کند، مورد بازرسی قرار گرفته است.

این شرکت ادعا کرده است که این اعتبار نامه باعث می شود بایننس، اولین شرکت در صنعت ارز دیجیتال باشد که توسط DNV و UKAS تأیید شده است. ”

به منظور نظارت بر صرافی بایننس، این پلتفرم در ۱۱۴ معیار از ۱۴ گروه از جمله سیاست های امنیتی، مدیریت دارایی، امنیت عملیاتی و سیستم های اطلاعاتی مورد بررسی قرار گرفت.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس در این باره عنوان کرد:

“اخذ اعتبارنامه ISO یکی از جنبه های مهم تعهد امنیتی ما به صنعت و جامعه است. ما به پیشرفت سرمایه گذاری و تلاش های خود در جهت دفاع از امنیت سایبری ادامه خواهیم داد.”

پس از هک شدن صرافی بایننس به مبلغ ۴۰٫۷  میلیون دلار بیت کوین در ماه مه،این اعتبارنامه احتمالا به کاربران اطمینان خاطر می دهد.

گفتنی است که چانگ پنگ ژائو در آن زمان عنوان کرد که اشخاص مخربی برای نفوذ به کلیدهای API کاربر، کدهای تأیید اعتبار دو عاملی و اطلاعات بالقوه دیگر دسترسی پیدا کرده اند تا به سیستم آن نفوذ کرده و ارزهای دیجیتال را پس بگیرند.

بایننس همچنین اخیراً دارای ریزش آشکاری در حدود ۶۰،۰۰۰ داده تأیید شناخت مشتری بوده است، اگرچه در آن زمان انگشت اتهام به سوی یک ارائه دهنده خدمات شخص ثالث بلند شده بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location