video thumb

پردازنده پرداخت ارزهای دیجیتال “بیت پی” از XRP پشتیبانی می‌کند!

پردازنده اصلی پرداخت ارزهای دیجیتال بیت پی (BitPay) برای پشتیبانی از پرداخت های XRP با Xpring، بازوی سرمایه گذاری ریپل همکاری می کند.

این خبر در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام شد که نشان می دهد اکنون کسب و کارها می توانند از سومین ارز دیجیتال بزرگ یعنی ریپل برای پرداخت های برون مرزی BitPay استفاده کند. بیت پی همچنین در حال ادغام کیف پول بیت پی خود با پلتفرم توسعه دهنده‌ی Xpringمی باشد.Xpring در یک اعلامیه جداگانه عنوان کرد: شرکت های بین المللی در حال حاضر بدون نیاز به به‌روزرسانی یا ایجاد بخشی جدید قادر به پذیرش ریپل از طریق بیت پی هستند.

اوایل روز چهارشنبه، به گزارش کوین‌تلگراف پلتفرم کویل (Coil) به لطف همکاری با درگاه پرداخت «گیت هاب» (GateHub) از پرداخت‌های آنی XRP پشتیبانی می‌کند. به‌وسیله گیت هاب که مبتنی بر پروتکل XRP Ledger ساخته شده است. این پلتفرم به کاربران امکان می دهد تا با دریافت XRP آنها را به یورو، دلار آمریکا، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) تبدیل کنند.

در ماه آگوست، Xpring اعلام کرد که می خواهد کمک مالی ۱ میلیارد XRP (تقریبا ۲۶۵ میلیون دلار) را برای ساخت اکوسیستمی از سازندگان، توسعه دهندگان، شرکت ها و موسسات غیرانتفاعی که برای دریافت درآمدهایشان که از جذب کلیک در فضای مجازی حاصل می‌شود، از XRP استفاده می‌کنند، به کویل اعطا کند.

طبق گفته بیت پی، این شرکت تحت بررسی آزمایشات پیرامون امنیت و حفظ محرمانه اطلاعات، کنترل خدمات موسسات ۲ (SOC 2) در تاریخ ۳۰ سپتامبر بوده است. گذشتن از بررسی SOC 2 به این معنی است که این شرکت معیارهای تعیین شده توسط انجمن حسابداران عمومی گواهی‌شده آمریکا را در حفظ محرمانه اطلاعات، امنیت، حفظ حریم خصوصی، یکپارچگی پردازش و در دسترس بودن گذرانده است.

گفتنی است که در حال حاضر XRP سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و در زمان نگارش این مقاله حدود ۰٫۲۵۲ دلار قیمت دارد.