سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سود ۵٫۳ میلیون دلاری شرکت KR1 از فروش توکن های ATOM

شرکت سرمایه گذاری دیجیتال اروپایی KR1 از کسب سود ۵٫۳۶ میلیون دلاری طی نیمه نخست سال جاری میلادی خبر داد که گفته می شود عمده این سود به دلیل راه اندازی شبکه بلاک چینی Cosmos متعلق به این شرکت بوده است.
بر اساس گزارش منتشر شده رسمی از سوی KR1 در نشریه بلومبرگ، «جورج مک دوناف» مدیر عامل شرکت مذکور، تاکید کرده که این مقدار سود در شرایطی کسب شده که بازار ارزهای دیجیتال، بخش قابل توجهی از نیمه نخست سال جاری میلادی را در رکود کامل به سر برده که به عنوان مثال، قیمت بیت کوین در اوایل سال جاری حدود ۳۲۰۰ دلار بوده که در قیاس با قیمت ۱۳ هزار دلاری این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۸، افت بسیار زیادی داشته است.
همچنین در گزارش مذکور، بر موفقیت بسیار چشمگیر شبکه بلاک چینی Cosmos بسیار تاکید شده که متعلق به شرکت KR1 بوده و گفته می شود یکی از طرح های بسیار موفق این شرکت در زمینه سرمایه گذاری دیجیتال به حساب می آید.
لازم به ذکر است فروش توکن های شبکه Cosmos که تحت عنوان نام تجاری ATOM در بازار به فروش می رسند، توانسته طی ماه های اخیر، نظرات بسیاری از فعالان این بازار و مشتریان را به خود جلب نماید. به گفته مسئولین ارشد KR1، این توکن که در مارس سال جاری میلادی روانه بازار شد، تنها طی سه ماه و نیم توانست رقمی حدود ۱۴۴ هزار دلار سود را عاید KR1 نماید که این خود موفقیتی چشمگیر برای این شرکت سرمایه گذاری دیجیتال محسوب می شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location