سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بیت مین، ۲ دستگاه استخراج اسیک جدید را معرفی کرد!

لیست عناوین این مطلب

بیت مین، غول سازنده‌ی دستگاه های استخراج اسیک ، از تولید دو محصول جدید خود از سری ۱۷ دستگاه های استخراج بیت کوین خبر داد.

بیت مین: کارایی و نرخ هش بالاتر

جیان وو (Jihan Wu)، بنیان گذار بیت مین، در اجلاس جهانی WDMS در فرانکفورت، از تولید دو دستگاه استخراج +S17 و +T17 خبر داد. بیت مین ادعا می کند که این دو دستگاه جدید از نظر مصرف انرژی و قدرت استخراج، نسبت به دستگاه های قبلی از کارایی بالاتری برخوردارند. در پست منتشر شده توسط این شرکت آمده است که این دستگاه استخراج جدید قادر به انجام ده ها تریلیون هش در ثانیه است. در این پست آمده است:

دستگاه استخراج آنتماینر +S17 دارای نرخ هش ۷۳ تراهش بر ثانیه با بازده توان ۴۰ ژول بر تراهش + ۱۰ درصد (امکان افزایش تا ۱۰ درصد بیشتر) است. در حالی که مدل T17+ نیز نرخ هش ۶۴ تراهش بر ثانیه‌ای تولید می ‌کند و بازده توانش ۵۰ ژول بر تراهش + ۱۰ درصد است.

در این پست همچنین به فناوری مجرای دوگانه دفع گرما در دستگاه های استخراج جدید اشاره شده است و عنوان شده که فضای بین ورودی و خروجی هوا ۵۰ درصد کاهش یافته که همین مسئله موجب هدایت بهتر گرما و کاهش صدای خنک ‌کننده‌ها، می شود.

ورود دستگاه های استخراج اسیک به فضای استخراج ارزهای دیجیتال باعث ایجاد انقلابی در استخراج ارزهای دیجیتال شد که قبلا با استفاده از کارت های گرافیک انجام می شد. اگرچه برخی از ارزهای دجیتال در برابردستگاه های اسیک مقاوم هستند.

یک شبکه‌ی جهانی برای ماینرها لازم به ذکر است که در ماه سپتامبر بیت مین پلتفرمی را معرفی کرد که به‌وسیله آن ماینرها در سراسر دنیا می‌توانند با صاحبان فارم‌های استخراج در ارتباط باشند. نقشه استخراج جهانی(WDMM)، که قرار است در طول اجلاس WDMS عرضه شود، صاحبان دستگاه های استخراج را با دارندگان مزارع استخراج مرتبط می سازد که با دریافت هزینه، نگهداری دستگاه های استخراج آنها را انجام می دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location