سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیرعامل ریپل: لیبرای فیس‌بوک تا قبل از سال ۲۰۲۳ عرضه نمی‌شود!

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل شبکه پرداخت های بلاک چین ریپل، فکر می کند که فیس بوک تا قبل از سال ۲۰۲۳ نمی تواند ارز دیجیتال لیبرای خود را راه اندازی کند.

به عقیده‌ی گارلینگهاوس، لیبرا با سه سال تاخیر عرضه می شود

برد گارلینگ هاوس در مصاحبه ای با Fortune تصریح کرد که اعمال فشارهای قانونی برای توقف پروژه‌ی لیبرا باعث می شود تا راه انداری این پروژه به تاخیر بیفتد. وی در این باره گفت:

من شرط می بندم که لیبرا تا پایان سال ۲۰۲۲ نیز راه اندازی نخواهد شد.

گارلینگهاوس همچنین به مشکلات مختلفی که اشاره کرد که دولت های سراسر جهان نسبت به برنامه های ارزهای دیجیتال فیس بوک مطرح کرده اند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، وزیر اقتصاد و دارایی آلمان نیز اخیراً در این خصوص ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت که صدور پول باید تنها به دست دولت ها صورت بگیرد.

تیم کوک (Tim Cook)، مدیرعامل اپل نیز در اظهاراتی مشابه عنوان کرد که اپل مانند فیس‌بوک عمل نخواهد کرد و برنامه‌ای برای عرضه ارز دیجیتال ندارد.

یکی از متحدان فیس بوک از ادامه‌ی همکاری با این شرکت منصرف شد

گارلینگهاوس ادامه داد: من فکر می‌کنم شاید اگر انگشت اتهامات به سمت فیس‌ بوک نشانه نمی‌ رفت، وضعیت بهتر می‌ شد. قانون ‌گذاران احتمالا لیبرا را به‌ عنوان پروژه‌ای از جانب فیس ‌بوک می‌ بینند.

این اظهارات در حالی منتشر می‌شوند که هفته گذشته، برای انجمن لیبرا هفته سختی بود. در تاریخ ۴ اکتبر، پی پال (PayPal)، یکی از پشتیبانان اصلی فیس بوک با اشاره به مشکلاتی که ممکن است همکاری با فیس بوک ممکن برای این شرکت ایجاد کند، از لیبرا جدا شد.

یکی از نمایندگان پی پال در گفتگو با کوین تلگراف عنوان کرد که ما همچنان طرفدار لیبرا هستیم و به بحث و گفتگو در خصوص همکاری‌ های آینده ادامه می‌ دهیم.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location