سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارائه بسته جدید مقررات استفاده از ارز لیبرا به اتحادیه اروپا

رئیس بخش مالی اتحادیه اروپا از ارائه بسته پیشنهادی جدید مربوط به مقررات استفاده از لیبرا فیس بوک در کشورهای عضو این اتحادیه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رویترز، «والدیس دامبراوسکیس» پیش از تشکیل جلسه حقوقدانان اتحادیه اروپا در تاریخ ۸ اکتبر گفت: اروپا نیازمند اتخاذ رویکردی واحد در خصوص سرمایه های دیجیتال همچون لیبرا است. من به دنبال ارائه پیشنهاداتی جدید در خصوص قانون گذاری در این خصوص هستم.
وی که پیشتر سمت های مهمی چون نخست وزیری لیتوانی و وزارت دارایی این کشور را بر عهده داشته است، به تازگی مجددا در سمت خود به عنوان رئیس بخش مالی اتحادیه اروپا ابقا شده است.
دامبراوسکیس که دور جدید ریاست خود بر بخش مالی اتحادیه اروپا را با شعار «اقتصاد، در خدمت مردم» آغاز کرده، قرار است در این دوره، ورود عمیق تری به بخش اقتصادی و سیاستهای پولی این اتحادیه ایفا نماید.
با این حال، اکثریت اعضای کمیسیون اقتصادی اتحادیه اروپا همچنان رویکردی خصمانه در مواجهه با لیبرا اتخاذ نموده اند. تا جایی که «اولاف شولز»، وزیر دارایی آلمان اعلام کرده که نظر وی در خصوص لیبرا «بسیار بسیار بدبینانه» است.
البته وی در این زمینه تنها نبوده و حتی افرادی همچون «برونو لماری» وزیر دارایی فرانسه موضعی سرسختانه تر نسبت به لیبرا داشته و معتقد است این ارز دیجیتال جدید به هیچ وجه نباید در روح سیاست های مالی اتحادیه اروپا نفوذ کند. به عقیده وی، این ارز دیجیتال می تواند حاکمیت ارزهای ملی کشورهای عضو اتحادیه اروپا را زیر سوال ببرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location