video thumb

لیبرا را فراموش کنید، اکنون می‌توانید بیت کوین خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید

با وجود بلاک ماتریکس (Block Matrix) دیگر لیبرا برای چه کسی مهم است؟ بلاک ماتریکس، یکی از شرکت هایی است که در حال توسعه برنامه ای است که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق شبکه های اجتماعی به استثنای فیس بوک به انتقال بیت کوین بپردازند.

استارت آپ های استفاده کننده از شبکه های اجتماعی

ارز دیجیتال لیبرا را فراموش کنید. بلاک ماتریکس که در انگلستان مستقر می باشد، در حال توسعه برنامه جدیدی به اسم باتل‌ پی (Bottle Pay) می ‌باشد که به کاربران امکان می ‌دهد تا با استفاده از شبکه های اجتماعی به ارسال و دریافت بیت کوین بپردازند.

رابط کاربری این برنامه به گونه ای طراحی شده است که تا حد امکان یکپارچه باشد. کاربران می‌ توانند بدون توجه به اینکه طرف مقابل دارای حساب باتل‌ پی می‌ باشد یا خیر به شخص مورد نظر بیت کوین ارسال کنند.

این شرکت در حال حاضر توجه چندین سرمایه گذار خصوصی انگلیسی را به خود جلب کرده است.

عرصه ارزهای دیجیتال ممکن است کاملا آماده فروش توکن ها مطابق با قوانین موجود در بریتانیا نباشد، اما به نظر می ‌رسد جذب سرمایه خصوصی در پروژه های بیت کوین کاملا پویا و فعال است.

بلاک ماتریکس برای توسعه برنامه جدید خود توانست ۲ میلیون دلار (۱٫۶ میلیون پوند) سرمایه جذب کند. این شرکت امیدوار است که با کمک این برنامه، بیت کوین برای همگان در دسترس تر شود و آگاهی مردم از ارزهای دیجیتال و بلاک چین افزایش پیدا کند.

هدف بلاک ماتریکس، جذب یک میلیارد کاربر

جذب سرمایه مورد نظر باعث شد که این شرکت نوپا بتواند تیم ۵ نفره خود را به ۸ نفر گسترش دهد. مابقی سرمایه جذب شده به توسعه برنامه و پلتفرم باتل‌ پی اختصاص داده خواهد شد.

جالب اینجاست که فیس بوک در فهرست این برنامه به عنوان یکی از گزینه های شبکه اجتماعی همگام با باتل ‌پی نمی‌ باشد.

شاید این موضوع به دلیل آن است که برنامه وارد محدوده فعالیت های فیس بوک در خصوص پرداخت ارزهای دیجیتال می‌شود. در عین حال، اینستاگرام در این لیست گنجانده شده است.

بلاک ماتریکس همچنین چشم اندازی درباره ورود به عرصه خرده فروشی و توسعه پلتفرم خدمات فروشنده ها دارد. این پلتفرم به خرده فروشان و کسب و کارها اجازه خواهد داد تا با استفاده از باتل‌پی به دریافت پرداخت های بیت کوین بپردازند.

پیت چینی (Pete Cheyne) بنیان گذار بلاک ماتریکس اظهار داشت:

ما در حال تلاش برای رفع موانع هستیم تا همه بتوانند از بیت کوین استفاده کنند. تمرکز اصلی ما بر روی باتل‌ پی خواهد بود. این محصول بود که باعث جذب سرمایه ما شد. کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که به کاربران امکان دهیم تا با حساب های خود در برنامه ها و شبکه های اجتماعی وارد برنامه ما شوند.

این شرکت در حال حاضر حدود ۱۱۰۰۰ کاربر کاربر دارد، اما افکار بسیار بلندپروازانه ای دارد. هدف آنها رسیدن به یک میلیارد کاربر است. چینی در این خصوص گفت:

ما می‌ خواهیم بزرگ ترین گروه از کاربران دنیا را داشته باشیم که از بیت کوین به طور واقعی استفاده می‌ کنند.