سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

انتقال ۱ میلیارد دلار بیت کوین با کارمزدی معادل یک فنجان قهوه!

پس از آنکه تراکنشی به مبلغ معادل ۱ میلیارد دلار با کارمزدی کمتر از ۴ دلار منتقل شد، مدیرعامل صرافی بیت استمپ (Bitstamp) به توضیح کاربردهای گسترده بیت کوین در چنین پرداخت‌هایی پرداخت.

همانطور که blockchain BitInfoCharts تائید کرد، تراکنشی در کیف پول و ارائه دهنده ذخیره سازی Xapo به مبلغ ۱۱۲،۰۲۷٫۲۹ بیت کوین صورت گرفته است. پیش از این، بیت استمپ حدود ۱۰۷،۸۰۰ بیت کوین از بودجه خود را به Xapo منتقل کرده بود، که کارمزد انتقال چنین مبلغ بزرگی تنها ۰٫۰۲۳۴ بیت کوین یا به عبارتی ۰٫۰۰۰۰۲۱۷ درصد از مبلغ تراکنش بود.

در تراکنش بعدی‌ای که توسط خود Xapo انجام شد، کارمزد پرداخت شده برای انتقال به ماینرها حتی کمتر بود و ۳٫۸۹ دلار پرداخت شد. این یعنی کارمزد پرداختی معادل ۴٫۱۷۲۴۷۶۲۷۸۰۴۰۱۱۵۴ e-7٪ بوده است. این رقم به اندازه‌ای کوچک است که نشان دادن آن، تنها با استفاده از اعداد قابل درک نیست!

نک کودریکس (Nejc Kodrics)، مدیرعامل صرافی بیت استمپ در خصوص این تراکنش عنوان کرد که چنین مبلغی در یک تراکنش و با کارمزدی معادل یک فنجان قهوه منتقل شد.

هنگامی که اولین تراکنش صورت گرفت، سایر مفسران به تسهیل استفاده از بیت کوین برای نقل و انتقال یک ثروت عظیم آن هم بدون نیاز به تأیید دولت یا اعتماد واسطه ها، اشاره کردند.

با این وجود، نکته دیگری که باعث تعجب همگان شده است، رقم عجیب این تراکنش برای شاخص BDD است. بر اساس پستی که در توییتر منتشر شد، شاخص BDD برای تراکنش ارسالی از بیت استمپ به Xapo، حدود ۷۳ میلیون محاسبه شده است.

این شاخص نشان دهنده‌ی این است که سرمایه‌های دیجیتالی برای مدت زمان زیادی در حساب ‌های بیت استمپ بدون استفاده بوده اند. همانطور که کوین‌ تلگراف در ماه آگوست گزارش داد، شاخصBDD می تواند برای سنجش احساسات سرمایه گذاران مورد استفاده قرار گیرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location