سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ویدئو: اصطلاحات معروف مارکت کریپتوکارنسی (ارزهای دیجیتال)

در سومین قسمت آکادمی ارزجو به بررسی واژگان معروف بازار کریپتوکارنسی می پردازیم که قرار است در اپیزودهای آینده از آن استفاده کنیم . توجه داشته باشید که ویدیو کامل اپیزودهای آینده ی آکادمی ارزجو دیگر از سوشیال مدیاهای ارزجو منتشر نمی شود و فقط با مراجعه و عضویت در سایت WWW.ARZJOO.COM در دسترس خواهد بود.

 

 

Bitcoin Address: یک عبارت طولانی است که شامل اعداد و حروف درهم می باشد که با ۱، ۳ و bc شروع می شود و کار آن نیز آدرس دادن می باشد. وقتی شما می خواهید برای فردی بیت کوین ارسال کنید باید آدرس بیت کوین آن فرد را داشته باشید.

Bib: که مخفف Bitcoin improvement proposal می باشد و به معنی پیشنهاد بهبود بیت کوین است. از آنجایی که بیت کوین دارای هیچ گونه شرکت و کمپانی ای نیست بنابراین هیچ الگوی مشخصی برای بهبود پیدا کردن آن نیز وجود ندارد به همین دلیل توسعه دهنده ها از سر تا سر دنیا پسشنهادات خود را برای بهبود پیدا کردن بیت کوین تحت عنوان Bib ارائه می دهند و از اینجا به بعد ماینرها و کاربران شبکه هستند که می توانند تصمیم بگیرند که آیا این Bib اجرا شود یا خیر که در خیلی از مواقع نیز به توافق نمی رسند.

 

برای مشاهده متن کامل این ویدئو می توانید اینجا کلیک کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location