video thumb

۵ کشوری که بیشترین تعداد صرافی را دارا می‌باشند!

تحقیقات کریستال بلاک چین نشان دهنده‌ی این است که انگلیس در زمینه تعداد صرافی های ارز دیجیتال ثبت شده، با ۴۳ صرافی پرچمدار این عرصه است. ترکیبی از مقررات مطلوب و تمرکز ثروت، سایر رتبه های لیست را تشکیل می دهد.

مقررات و سرمایه مربوط به ارزهای دیجیتال

انگلستان: کشور انگلیس میزبان ۴۳ صرافی ارز دیجیتال است، که سیستمی مطلوب و نزدیک به بخش های اقتصادی این کشور ارائه می دهد. با این وجود، برگزیت، با تاثیراتی پیش ‌بینی نشده بر قوانین مربوط به پیوند بین ارزهای دیجیتال و امور مالی سنتی، این بازار منحصر به فرد را تهدید می کند. بازار انگلستان اخیرا برخی ارزهای ناشناس و دارای حریم خصوصی را از لیست خود حذف کرده است. برای نمونه، ارز دیجیتال زد کش که از صرافی کوین بیس انگلیس و CEX_io حذف شده. صرافی های انگلیس هنوز پوند را از بانک های محلی می پذیرند.

ایالات متحده: بازار ایالات متحده یکی از موتورهای رشد برای کل بخش های ارزهای دیجیتال بود، به ویژه برای سرمایه گذاران خرد که در بازار گاوی بیت کوین در سال ۲۰۱۷ به این بازار پیوستند. ایالات متحده میزبان برخی از اولین صرافی های ارزهای دیجیتال است و یکی از مناطق برای ارائه مقررات شفاف است. علیرغم محدودیت های هایی که در برخی از ایالت های این کشور وجود داردا، ایالات متحده میزبان ۲۷ صرافی ارزهای دیجیتال است. اخیرا نیز بایننس شعبه جدیدی را برای کاربران آمریکایی و مطابق با مقررات این کشور، افتتاح کرده است.

هنگ کنگ: هنگ کنگ، کشور کوچکی که دارای یک خط مستقل است، این کشور با ۲۲ صرافی ارزهای دیجیتال، به مکانی مناسب برای بازار ارزهای دیجیتال در حال رشد آسیا تبدیل شده است. هنگ کنگ مقصدی برای بازارهای ارزهای دیجیتال و میزبان غول هایی مانند هیوبی است. اعتراضات اخیر علیه قوانین جدید اخراج در این کشور تنها باعث افزایش تقاضا برای بیت کوین شده است.

سنگاپور: با ۱۹ صرافی ارزهای دیجیتال، منطقه ای با قوانین نسبتا لیبرال است که در تلاش است تا بتواند میزبان بازار هدف آسیا باشد. سنگاپور همچنین یکی از آزادترین رژیم ها را برای صرافی ها دارد و پیش از این یکی از بهترین نقاط برای ICOها بود. مقامات مالی سنگاپور همچنان نسبت به ارزها یدیجیتال موضع بی طرفانه ای دارند.

استرالیا: یکی از کشورهای طرفدار ارزهای دیجیتال بوده و میزبان ۹ صرافی ارز دیجیتال است. استرالیا میزبان یک جنبش اساسی ارزهای دیجیتال و از مشتاقان متعدد بیت کوین بوده و از این رو تقاضا برای خدمات صرافی در حال افزایش است.

با این وجود، دومین منطقه برای صرافی های ارزهای دیجیتال، حداقل بر اساس آمار، ناشناخته است. در حال حاضر ۳۳ صرافی ارزهای دیجیتال در منطقه مشخصی مستقر نیستند. اینها صرافی های غیرمتمرکز هستند که هنوز علاقه‌ مندان زیادی را به خود جذب می کنند.

مناطق استراتژیک

تعداد صرافی ها در واقع اندازه، فعالیت و ارتباط متقابل بین صرافی ها را نشان نمی دهد. در دنیای مبادلات ارزهای دیجیتال، چندین منطقه استراتژیک و کشورهای کانونی از جمله اتحادیه اروپا، کانادا، برزیل و چندین کشور دیگر وجود دارد. این مناطق و بازارها، با بخش عمده ای از مبادلات ارزهای دیجیتال و ورود بیت کوین و ارزهای فیات روبرو هستند.

فضای ارزهای دیجیتال به سرعت در حال تحول بوده و اطلاعات این تحقیق تا انتهای سال ۲۰۱۸ است. از آن زمان به بعد، صرافی های ارزهای دیجیتال چندین استیبل کوین را به لیست خود اضافه کرده اند و به این ترتیب جریان سرمایه ممکن است برای بیت کوین و آلت کوین ها تغییر کرده باشد.