سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بیت کوین چگونه می‌تواند فاجعه استهلاک دلار را حل کند؟

سیگنال ها در حال تقویت شدن هستند، زیرا طوفان تحولات اقتصادی سخت تر می شود. از زمانی که بانک های مرکزی در تلاش هستند تا با چاپ پول اعم از دلار بیشتر اقتصاد خود را پیش بکشند، روند رکود اقتصادی جهانی آغاز شده است. آخرین بحران مالی توسط بانک ها ایجاد شده است و به احتمال زیاد آنها مسئولیت بحران بعدی خواهند بود.

ادامه دادن روند چاپ

دقیقاً بیش از یک دهه پیش جهان با بزرگ ترین بحران مالی در دهه ۱۹۲۰ روبرو شد. سیستم بانکی ایالات متحده به یک باره با دادن وام های بیش از حد برای پوشش دادن مشتقات تجارتی، اقتصاد جهان را به هم ریخت و سالها طول کشید تا بهبود یابد اما به نظر می رسد که آسمان اقتصاد دوباره تاریک می شود.

در هفته گذشته فدرال رزرو آمریکا، برای سومین بار نرخ بهره را کاهش داد. این اقدام عمدتاً برای تشویق هزینه و استقراض و در عین حال دلسرد کردن مردن برای پس انداز است. برای ترامپ، این کافی نیست زیرا او نرخ سود را منفی می خواهد.

در یکی دیگر از موارد معمول ترامپ، سخنرانی طولانی و شدیدالحنی را انجام داد که اظهار داشت POTUS دوباره FED را منفجر کرده است و در اواخر هفته گذشته دوباره اعلام کرد که بانک مرکزی یک تهدید اقتصادی محسوب می شود که از تهدید اقتصادی چین بزرگتر است و این موضوع مشکلات بانکی خود را دارد. ترامپ در توییتی در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ گفت:

مردم در جی پاول و فدرال رزرو بسیار ناامید شده اند. فدرال رزرو از ابتدا آن را اشتباه دانست، اما خیلی سریع، یا خیلی کند. آنها حتی در ابتدا سفت و سخت تر می شدند. ولی دیگران در اطرافشان حلقه هایی را اداره می کنند و به راه و روش های بانکی می خندند. دلار و نرخ آن صدمه می بینند.

اکثر اقتصاددانان با یکدیگر در توافق هستند که جنگ ترامپ برای تجارت با چین بیشتر از نرخ بهره بالا به اقتصاد آمریکا آسیب رسانده است.
FED با ایجاد کردن پول بیشتر، ارزش دلار را نیز بیشتر کاهش می دهد. زیرا در سال ۱۹۱۳ با ایجاد گرینبک (اسکناس) باعث کاهش ارزش دلار شدند. طبق تحقیقات، در آن زمان فردی با ۱۰۰ دلار می توانست همان مقدار غذا، پوشاک و سایر ملزومات را که امروز با ۲،۵۲۹ دلار خریداری می شود را بخرد.

رون پاول (Ron Paul)، رئیس کنگره پیشین و یکی از گاوهای بیت کوین نیز نسبت به سیستم بانکی کنونی واکنش نشان داد در توییتر خود عنوان کرد:

دلارهایی که برای آن سخت کار می کنید همیشه کمتر و کمتر خریداری می شوند، اما دولت به شما می گوید، تورم کافی وجود ندارد. صندوق بین المللی پول، یک انحصار ایجاد شده توسط دولت است که دلارها را با تریلیون جعل می کند، و شما باید باور کنید که این سرمایه داری است.

بیت کوین این مسئله را حل می کند

بیت کوین با یک عرضه از پیش تعیین شده، مصونیت از مداخله بانک مرکزی و عدم تمرکز روی هر کشور یا ملتی، راه حل مناسبی برای این مشکل می باشد. از نظر تئوری، بیت کوین تبدیل به یک ارز جهانی می شود که کنترل را به مردم باز می گرداند، نه بانک ها. و یک سیستم بانکی با نقص و عظیم کاتالیزوری بود که در وهله اول بیت کوین را به وجود آورد. همانطور که ساتوشی ناکاموتو خودش نوشت:

باید به بانک ها اعتماد کنیم تا پول ما را نگه داشته و آن را به صورت الکترونیکی انتقال دهند، اما در حقیقیت آن ها پول را در امواج حباب اعتباری با کسری از ذخیره به دیگران قرض می دهند.

بانک های جهان برای جلوگیری از وقوع اتفاقات سال ۲۰۰۸ تدابیری اتخاذ کرده اند، اما کارساز نیستند باید عنوان کرد که بیت کوین این مسئله را آنگونه که طراحی شده است، حل می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location