سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

میکری ژان عنوان کرد که برای بازگشت به بیت مین از طریق قانونی اقدام می‌کند!

میکری ژان (Micree Zhan)، یکی از بنیان‌ گذاران بیت مین، که هفته‌ی گذشته به طور ناگهانی از این شرکت اخراج شد، عنوان کرد که قصد دارد برای بازگشت به بیت مین از طریق قانونی اقدام کند.

ژان در نامه‌ای که در وی ‌چت (WeChat) منتشر شد، برای اولین‌بار خروجش از شرکت را نوعی «کودتا» توصیف کرد. هفته‌ی گذشته جیهان وو (Jihan Wu)، یکی دیگر از بنیان‌ گذاران بیت مین، در ایمیلی به کل کارکنان این شرکت اعلام کرد که ژان از سمتش در این شرکت برکنار شده است. او در این ایمیل کارکنان بیت مین را از برقراری ارتباط با ژان منع کرد.

وو عنوان کرد که هفته‌ی گذشته و پس از ارسال ایمیل به کارکنان بیت مین، در نشستی که همه‌ی اعضا و کارکنان شرکت حضور داشتند، جنگ قدرت پر سروصدایی میان او و ژان در گرفت. این در حالی است که ژان بلافاصله نسبت به حواشی ایجاد شده واکنشی نشان نداد و بر خلاف خواسته‌ی بسیاری از خبرگزاری‌ها، بیانیه‌ای هم منتشر نکرد.

اما، ژان در بیانیه اخیر خود اظهار کرد بدون توافق یا اطلاع قبلی از شرکت اخراج شده است و قصد دارد تا در صورت لزوم این مسئله را از طریق قانونی پیگیری کند. وی در بیانیه خود نوشت:

هرگز گمان نمی‌کردم در جایگاه فردی که همه‌ی تمرکزش روی فناوری و محصولات است، مجبور شوم از منظر حقوقی به مسائل نگاه کنم. شرم‌آور است که یکی از بنیان ‌گذاران بیت مین، بزرگ ‌ترین سهام‌دار و نماینده‌ی قانونی شرکت، بدون هیچ گونه اطلاع و در حالی که در یک سفری کاری به سر می بردم، با کودتا اخراج شوم.

وی افزود:

من تا آن زمین فقط گمان می کردم صحنه هایی که در فیلم ها وجود دارد و از پشت به شرکای خود خنجر می زنند در زندگی واقعی هم می تواند اتفاق بیفتد.

در حالی که ژان در نامه‌ اش مشخص نکرده که به چه کسی اشاره می کند، خطاب به همه‌ی کارکنان و سهام‌ داران بیت مین می ‌گوید که در اسرع وقت و از طرق قانونی به شرکت باز می‌ گردد و به این برهه‌ی حساس پایان می ‌دهد.

وی در ادامه عنوان می کند که بیت مین فرزند ماست. من با یک سلاح قانونی تا پایان راه برایش می ‌جنگم. من به کسانی که می خواهند علیه بیت مین توطئه کنند، اجازه نخواهم داد که در این راه موفق شوند. اگر کسی می خواهد بجنگد، ما نیز با آنها خواهیم جنگید.

وی همچنین اضافه کرد که وی پیش بینی می کند که بیت مین، فعالیت‌ هایش در حوزه‌ی هوش مصنوعی‌ را نیز افزایش خواهد داد و به هدف خود یعنی تسلط بر ۹۰ درصد از بازار تجهیزات استخراج بیت کوین خواهد رسید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location