سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کنان، در نظر دارد تا ۱۰۰ میلیون دلار در عرضه عمومی اولیه خود جمع‌آوری کند!

کنان (Canaan)، دومین تولیدکننده بزرگ بیت کوین در جهان، در نظر دارد تا حدود ۱۰۰ میلیون دلار در عرضه عمومی اولیه خود (IPO) در ایالات متحده جمع آوری کند.

این تولیدکننده دستگاه های استخراج بیت کوین که در هانگژویِ چین مستقر می باشد، برنامه IPO خود را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به ثبت رساند. هدف این شرکت این است که ۱۰ میلیون سهام سپرده گذاری آمریکایی (ADS) را قیمتی بین ۹ تا ۱۱ دلار ارائه دهد. اگر کنان به اندازه کافی سرمایه گذاری کند، این عرضه به ۱۰۰ میلیون دلار می رسد و آن را به اولین تولیدکننده بزرگ استخراج بیت کوین تبدیل می کند که در بازار سهام سنتی به بازار عرضه شده است.

این حجم از عرضه بدین معناست که ارزش تقریبی کنان در بازار ۱٫۵ میلیارد دلار و ارزش سهام عادی که بعد از عرضه اولیه ارائه خواهند شد، ۲٫۳ میلیارد دلار خواهد بود. هر سهم سپرده نشان‌ دهنده ۱۵ سهم عادیِ کنان است.

در مرحله ابتدایی عرضه اولیه عمومی کنان در اواخر اکتبر، این شرکت مبلغ ۴۰۰ میلیون دلار برای عرضه اولیه خود تعیین کرد. آخرین رقم ممکن است قبل از لیست نهایی بازنگری شود.

پیش از این، کنان در تاریخ ۵ نوامبر عنوان کرده بود که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ از درآمد ۹۵ میلیون دلاری، ۱۳ میلیون دلار سود به دست آورده است. این گزارش حاکی از ضرر ۴۵ میلیون دلاری نسبت به نیمه اول سال ۲۰۱۹ می باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location