سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

قیمت بیت کوین به پایین‌ترین قیمت ماهانه خود رسید!

قیمت بیت کوین در بازارهای جهانی به زیر ۸ هزار دلار کاهش پیدا کرد. در معاملات امروز بازارهای ارزهای دیجیتال، ارزش بیت کوین به ۷۶۴۵.۲۴ دلار رسید که این قیمت بعد از افزایش ۴۲ درصدی بیت کوین در ۲۶ اکتبر و رسیدن آن به ۱۰۳۰۰ دلار؛ پایین ترین قیمت بیت کوین

گفتنی است که از اواخر ماه ژوئن که ارزش بیت کوین به اوج خود قیمت رسید، ارزش این ارز دیجیتال به حدود یک سوم کاهش پیدا کرده است و همین مساله نیز باعث شده تا نگرانی‌ ها در مورد ریزش شدید در بازار ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کند.

با توجه به گفته فعالان بازار ارزهای دیجیتال، افزایش تنش های ژئوپولیتیکی باعث شده تا معامله‌ گران انگیزه بیشتری برای خرید دارایی‌ های امن مانند طلا داشته باشند. این هفتمین روز متوالی بود که بازار ارزهای دیجیتال با کاهش روبرو می شد. مارکوس سوانپوئل، مدیر موسسه “لونا” در این باره عنوان کرد که در روزهای اخیر اعمال تغییر استراتژی سرمایه‌ گذاری در طبقات مختلف باعث اعمال فشاری بسیار سنگین بر ارزهای دیجیتال شده است و همین مساله نیز باعث شده تا یک بار دیگر رویکردی احتیاطی در بازار حاکم شود.

باید عنوان کرد که علاوه بر بیت کوین بازار سایر ارزهای دیجیتال نیز با افت های شدیدی همراه بود، به طوری که قیمت اتریوم با کاهشی ۸.۴۲ درصدی به ۱۵۹.۸۸ دلار، قیمت بیت کوین کش با کاهشی ۷.۰۵ درصدی به ۲۲۵.۱۸ دلار، قیمت لایت ‌کوین با کاهشی ۵.۳۵ درصدی به ۵۱.۰۹ دلار، قیمت استلار با کاهشی ۴.۵۸ درصدی به ۰.۰۶۰ دلار، قیمت مونرو با کاهشی ۶.۸۱ درصدی به ۵۳.۸۰ دلار، قیمت دش با کاهشی ۴.۶۶ درصدی به ۶۰.۴۲ دلار و قیمت زد کش با کاهشی ۶.۴۵ درصدی به ۳۱.۲۲ دلار رسید.

جف دورمان، مدیر بخش سرمایه گذاری در موسسه ” آرکا است منیجمنت” دراین خصوص اظهار داشت: حجم معاملات در سطح پایینی قرار دارد و سرمایه جدیدی نیز وارد این بازار نشده است و چنین به نظر می‌ رسد که در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال در برابر بازار ارز و طلا با مشکل روبرو می باشد. بنابراین، تا زمانی که تنش‌ های ژئوپلتیکی و ریسک ‌های موجود در مسیر اقتصاد جهانی شدت داشته باشد، نمی توان در چنین موقعیتی انتظار تغییر روندی چشمگیر را در بازار معاملات ارزهای دیجیتال داشت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location