video thumb

پیتر بندیت: قیمت بیت کوین به رقم ۵۵۰۰ دلار در سال ۲۰۲۰ سقوط خواهد کرد

«پیتر برندت»، از تحلیلگران مطرح بازار ارزهای دیجیتال، از احتمال افت سنگین قیمت بیت کوین و رسیدن آن به مرز ۵۵۰۰ دلار طی ماه های آینده خبر داد. وی با انتشار پیامی در صفحه شخصی توئیتر خود با اشاره به کمینه قیمت امروز بیت کوین که به رقم ۶۸۵۰ دلار نیز رسید، گفت: رقم ۵۵۰۰ دلار مورد نظر من چندان هم دور از انتظار نیست. اما من فکر می کنم که این رقم منجر به سورپرایز شدن بازار و ماهیت آن خواهد شد.
وی همچنین در ادامه توئیت های خود نوشت: من در حال فکر کردن به رسیدن قیمت بیت کوین به کمترین میزان خود در جولای سال ۲۰۲۰ هستم. البته برندت تنها تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال نیست که چنین نظری در خصوص بیت کوین مطرح کرده است. بسیاری از تحلیلگران و دیده بان های بازار ارزهای دیجیتال نیز طی روزهای اخیر، نظراتی مشابه در خصوص سقوط قیمت بیت کوین طی ماه های اولیه سال آینده میلادی مطرح کرده اند.
از سوی دیگر، خروجی بسیاری از مدل های تحلیل رفتار بازار بیت کوین نیز، تحلیلی متفاوت از تحلیلگرانی چون برندت را ارائه کرده و معتقدند قیمت بیت کوین در ماه مه سال آینده به حدود ۸۳۰۰ دلار خواهد رسید.
لازم به ذکر است، «تون ویز» از تجار معروف بازار ارزهای دیجیتال، هفته گذشته اظهاراتی بد بینانه تر از بندیت در خصوص بیت کوین و قیمت این ارز دیجیتال داشته و اعلام کرد که به عقیده وی، قیمت این ارز دیجیتال حتی بسیار پایین تر از رقم مورد نظر بندیت داشته و به مرز ۴۵۰۰ دلار نیز سقوط خواهد کرد.