سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تحلیلگر ارزهای دیجیتال: قیمت اتریوم هرگز به ۱۰۰۰ دلار باز نمی‌گردد!

بازار ارزهای دیجیتال نزدیک به دو سال است که در تلاش است تا به بالاترین قیمت های ثبت شده در زمان بازار گاوی خود دست یابد. در این روند صعودی بود که قیمت بیت کوین به ۲۰٫۰۰۰ دلار رسید و به نامی تبدیل شد که بر سر زبان ها افتاد و آلت کوین هایی مانند اتریوم باعث ثروتمند شدن سرمایه گذاران شدند.

در طی این مدت، قیمت اتریوم به بیش از ۱۴۰۰ دلار رسید، زیرا تقاضا برای این دارایی توسط رونق ICO ها بسیار افزایش یافت. با این حال ، یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال می گوید که قیمت اتریوم هرگز به ۱۰۰۰ دلار نزدیک نمی شود، حتی اگر روزی بیت کوین به ۵۰،۰۰۰ دلار یا بیشتر برسد.

صعود و سقوط اتریوم

دارایی های دیجیتال همانند هر دارایی مالی دیگر، تحت عوامل بازار نظیر عرضه و تقاضا هدایت می شوند. در خصوص دارایی های کمیابی مانند بیت کوین که موجودی اندک و مشخصی دارند، وقتی تقاضا بالا می رود، قیمت ها نیز می توانند به سرعت رشد کنند. چنین شرایطی دقیقا در طول بازار گاوی ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۷ رخ داد که قیمت بیت کوین را به رکورد ۲۰٫۰۰۰ دلار رساند.

توجه رسانه های عمومی به بیت کوین نه تنها باعث افزایش تقاضا برای این دارایی شد، بلکه قیمت این دارایی نیز با رشد بسیاری همراه شد. با انتشار اخبار مربوط به تبدیل شدن سرمایه گذاران جوان به میلیونرهای جدید، خرده سرمایه گذاران به دنبال یافتن بیت کوین بعدی برای کسب ثروت بودند.

این موضوع منجر به رونق اولیه ICO ها شد که طی آن، دارایی های جدید به طور مرتب به عنوان برنده بعدی بازار عرضه می شدند. این ICO ها اغلب بر بستر پروتکل اتریوم و به عنوان توکن های ERC-20 ایجاد می شدند و سرمایه گذاران اتریوم را خریداری می کردند تا آن را با توکن های آلت کوین های جدید پر زرق و برق تبادل کنند.

اما هنگامی که رونق ICO از بین رفت و حباب ارزهای دیجیتال ار بیت رفت، سرمایه گذاران با اتریوم خود روبرو شدند که کاربرد کمی داشتند و پس از آن قیمت اتریوم از ۱۴۰۰ دلار کاهش یافت و به ۸۰ دلار رسید.

قیمت اتریوم هرگز به ۱۰۰۰ دلار باز نمی‌گردد

از آنجا که تقاضای کمی برای اتریوم وجود دارد، یکی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال بر این باور است که اتریوم هرگز دوباره به قیمت های نزدیک یا بالاتر از ۱۰۰۰ دلار نخواهد رسید، حتی اگر بیت کوین به ۵۰،۰۰۰ دلار برسد.

بیت کوین و سایر آلت کوین ها همچنان بطور قابل توجهی نسبت به بالاترین قیمت خود در سطح پایین تری قرار دارند. با این حال، بیشتر آلت کوین ها با کاهش قیمت ۸۰ درصد یا بیشتر مواجه شده اند و همچنین ارزش آنها نسبت به بیت کوین نیز به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

فقط اتریوم نیست که با چنین شرایطی مواجه شده است، بسیاری از آلت کوین هایی که جزو ۱۰ ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار نیستند، شاهد کاهش قیمت تا ۹۹ درصد بالاترین قیمت خود بودند، قیمت هایی که احتمالاً هرگز دوباره به دست نخواهند آمد.

پیش بینی این تحلیلگر می ‌تواند به حقیقت بپیوندد، مگر آنکه افزایش ناگهانی دیگری در تقاضا برای اتریوم به وجود بیاید. با این حال، از آنجایی که ارزهای دیجیتال یک فناوری نوظهور می ‌باشند، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و کاربردهای مناسب می ‌تواند یکی از راه های افزایش قیمت برای اتریوم باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location