سرمایکس
video thumb

لاین ، در پی عرضه‌ی ارز دیجیتال خود است!

پیام‌رسان لاین نیز در پی معرفی یک ارز دیجیتال منحصربفرد است!

این روزها بازار ارز مجازی بیت کوین بسیار داغ شده است و همه جا اخباری از اعتبار بالای این ارز و سرمایه گذاری های مکرر در آن شنیده می شود. دولتهای زیادی در مورد سرمایه گذاری روی این ارز به مردم و شهروندان خود هشدار داده اند و به طور مستمر از اعتبار پوچ و حبابی شکل آن حرف گفته اند.

اکنون گزارش گردیده که پیام رسان محبوب لاین که در میان مردم ژاپن و سایر کشورها طرفداران زیادی دارد، تصمیم گرفته در عرصه ارزهای دیجیتالی

لاین، در پی عرضه‌ی ارز دیجیتال خود است!

به گفته مراجع آگاه، متخصص ها و مسئولان این پیام رسان که دفتر آن در شهر توکیوی ژاپن مستقر شده است، هم اکنون در حال مذاکره با شرکت های دیگری می باشند که در راستای ایجاد و استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده

پلتفرم لاین پرداخت، در سال ۲۰۱۴ ایجاد شد. کاربران این نرم افزار میتوانند با استفاده از پلتفرم لاین پی در سراسر ژاپن، تبادلات بانکی و مالی خود را به انجام برسانند.

اگر شما هم از ارزهای رایج خسته شده اید و قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید می توانید به سایت arzjoo.com که در زمینه ی خرید و فروش ارزهای دیجیتالی فعالیت می کند مراجعه کنید و از مشاوره کارشناسان با تجربه و حرفه ای تیم ارزجو در این امر استفاده کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version