video thumb

خریداری پلتفرم ارزیابی DappReview توسط صرافی بایننس!

لیست عناوین این مطلب

بر اساس گزارشات منتشر شده، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس DappReview را خریداری کرده است. DappReview یک پلتفرم ارزیابی است که تحقیقات مبتنی بر اطلاعات و خدمات تبلیغاتی را به برنامه های غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین ارائه می ‌دهد.

ویکتور ردچنکو (Victor Redchenko) بنیان گذار تراست والت (Trust Wallet) عنوان کرد که دستیابی به این پلتفرم مستقر در پکن به صرافی بایننس کمک خواهد کرد تا توسعه برنامه های غیرمتمرکز کنونی خود را توسعه داده و موارد جدیدی را برای استفاده از بلاک چین ایجاد کند. ردچنکو در مصاحبه ای اظهار داشت:

در آینده نزدیک، تراست والت با API های DappReview یکپارچه خواهد شد تا دسترسی آسان به جستجوی برنامه های غیرمتمرکز و بازی های رایانه ای کریپتو و همچنین رویکردی جدید به خدمات، تحلیل و کاربردهای امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) ارائه دهد.

در عوض بایننس، از در حوزه های غیرفنی نظیر توسعه تجاری و بازاریابی از پشتیبانیDappReview می ‌کند، در حالی که این پلتفرم، استقلال خود در عملیات و توسعه های فنی را حفظ می کند. وینسنت نیو (Vincent Niu)، بنیان گذار DappReview در این باره عنوان کرد:

با همکاری با Binance X (شبکه توسعه دهندگان بایننس) و لانچ‌پد، DappReview از توسعه دهندگان با استعداد بیشتری در عرصه برنامه های غیرمتمرکز پشتیبانی خواهد کرد و به پروژه های نویدبخش برنامه های غیرمتمرکز در زمینه جذب سرمایه کمک خواهد کرد. همچنین همکاری های هیجان انگیز بسیار زیادی با تراست والت، بایننس ریسرچ (بخش تحقیقاتی بایننس) و … به وجود خواهد آمد.

نیو اظهار داشت که DappReview از طریق اکوسیستم بایننس با پروتکل ها و زنجیره های عمومی موجود در فضای برنامه های غیرمتمرکز همکاری خواهد کرد. براساس این بیانیه، این پلتفرم برنامه های غیرمتمرکز، مجموعه جدیدی از محصولات را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد. نیو از بیان جزئیات بیشتر در خصوص این محصولات جدید خودداری کرد، اما گفت که این محصولات، ابزار تحلیلی هستند.

دستیابی به این پلتفرم همچنین بدان معناست که بایننس یک زیرمجموعه در پکن خواهد داشت که کاملا متعلق به این صرافی است. در هفته های اخیر، این صرافی گزارش هایی مبنی بر تعطیل کردن دفتر خود در شانگهای را رد کرد و شایعات پیرامون افتتاح دفتری در پکن را نادرست خواند.

گفتنی است که بایننس از افشای شرایط مالی این معامله یا شخص حقیقی که این مالکیت را به دست آورده است نیز خودداری کرد.

ساخت پل ارتباطی

طبق اطلاعیه ای در تاریخ ۱۰ ژوئن از NEO Global Capital ، پلتفرمDappReview طی دوره های جذب سرمایه توانسته است سرمایه ای معادل با میلیون ها یوان چین جمع آوری کند.

پلتفرم DappReview که در ماه مارس سال ۲۰۱۸ توسط وینسنت نیو، یکی از تحلیلگران سابق BlackRock risk و quant analyst تاسیس شده است، خدمات تحقیقاتی مبتنی بر اطلاعات در خصوص بیش از ۳٫۹۰۰ برنامه غیرمتمرکز مانند کیف پول ها و صرافی های بر بستر ۱۳ بلاک چین عمومی مانند EOS، اتریوم و ترون را ارائه می‌ دهد.

نیو در این باره گفت: “DappReview در حال ساختن یک پل ارتباطی بین پروتکل ها با توسعه دهندگان و کاربران است.”

پلتفرم DappReview همچنین دارای حساب کاربری رسانه ای خود در وی چت که یک پیام رسان چینی همانند فیس بوک است، می باشد. DappReview در این حساب کاربری، گزارشاتی در خصوص آخرین برنامه های غیرمتمرکز به زبان چینی ارائه می ‌دهد.

بنی جیانگ (Benny Giang)، یکی از بنیان گذاران Dapper Labs که خالق کریپتوکیتی ها (CryptoKitties) می باشد، عنوان کرد: DappReview از همان ابتدا یکی از ارکان اصلی عرصه بازی های بلاک چینی بوده است. آنها در اتصال جامعه چین به جامعه غربی نقش موثری ایفا کرده اند.

پلتفرم DappReview با وجود حساب کاربری رسانه ای و تحلیل اطلاعات خود، خدمات تبلیغاتی و بازاریابی به شرکت های موجود در این موجود نیز ارائه می‌ دهد. نیو عنوان کرد:

گام بعدی DappReview این است که فعالیت خود را به بازارهای جهانی گسترش دهد. در این خصوص، بایننس تمام پشتیبانی های مورد نیاز برای بازاریابی و برندسازی را در این زمینه ارائه خواهد داد.