سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بنیاد زی کش قابلیت ارسال پیام خصوصی و پرداخت‌ها را ترکیب می‌کند!

گزارشات حاکی از آن است که شرکت حریم خصوصی باز غیرانتفاعی ارز دیجیتال زی کش در حال کار بر روی Cwtch است، پیام رسانی که نسبت به اپلیکیشن های تلگرام و سیگنال عدم تمرکز بیشتری دارد.

سارا جیمی لوئیس (Jamie Lewis)، بنیان گذار حریم خصوصی باز عنوان کرد که تمرکز Cwtch بر ایجاد یک زیرساخت غیرمتمرکز است. این اپلیکیشن نمی تواند بر ویزا و ونمو تکیه کند، مگر اینکه بتوانیم راهی برای از بین بردن متادیتاها پیدا کنیم.

این پروژه، هنوز در مراحل اولیه ایجاد قابلیت پیام رسانی بین تقریبا هزاران نود و اپراتورهای سرور می باشد. اکنون، به لطف کمک مالی ۴۰,۰۰۰ دلاری بنیاد زی کش، این شرکت غیر انتفاعی یک طراح را استخدام خواهد کرد و تحقیقات خود را در مورد جنبه های پرداخت سیستم ادامه می دهد.

لوئیس عنوان کرد که فرض کنید این اپلیکیشن مانند یک کارت پیش پرداخت است. شما با استفاده از زی کش یا هر روش پرداخت دیگری می توانید پرداخت خود را نهایی کنید.

لوئیس عنوان کرد که اپلیکیشن Cwtch از تحقیقات بازار از جوامع عجیب و غریب الهام گرفته شده است که سانسور و کنترل مخرب را تجربه کرده اند. به همین دلیل، حریم خصوصی باز به دنبال گزینه های مختلفی از جمله بیت کوین، رمپ های مختلف و نقدینگی است.

وی با اشاره به دفتر کل عمومی بیت کوین و ظرفیت پایین پیام های رمزگذاری شده مستقیم عنوان کرد که روش های بسیاری برای به حداقل رساندن چنین مشکلاتی وجود دارد.

در این مرحله مشخص نیست که چگونه شرکت حریم خصوصی باز می تواند بر چالش های تجربه کاربری غلبه کند. حتی گزینه ارز دیجیتال زی کش هم به تراکنش های محافظت شده تکیه خواهد کرد که به نودی احتیاج دارد که افراد معدودی از نحوه عملکرد آن اطلاع دارند. لوئیس گفت: بخشی از این کمک هزینه به استخدام یک طراح و انجام تحقیقات بیشتر در این زمینه اختصاص خواهد یافت.

شرکت حریم خصوصی باز در بیانیه ای مطبوعاتی عنوان کرد که پشتیبانی از سرور تنها نیمی از کار ماست و مهم ترین وجه آن، تلاش برای جذب افرادی است که از Cwtch استفاده می کنند تا به موقعیتی برسند که بتوانند از زی کش و سایر ارزهای دیجیتال با ویژگی مشابه برای پرداخت در سرویس و خدمات ناشناس استفاده کنند.

تا کنون، مهم ترین نیاز این حوزه، نیاز به تبلیغات شخصی است، مانند آن دسته از تبلیغاتی که سایت هایی همچون Craigslist و Backpage قبلا ارائه می کرده اند. از آنجایی که لوئیس گفته اگر مقامات متوجه شوند فردی از اپلیکیشن هایی مانند Grindr در تلفن همراه خود استفاده می کند، تحت خشونت سیستماتیک یا شخصی قرار می گیرند، این اپلیکیشن نیز باید بسیار مراقب فعالیت های خود باشد.

برای اینکه به این موضوع بپردازیم باید عنوان کرد که این اپلیکیشن تقریبا مانند بیت کوین کار می کند، به این صورت که همه افراد، لیستی از همه پیام هایی را دانلود می کنند که برخی از آنها عمومی است. تنها تفاوت این دو این است که می توان از کلیدهای خصوصی و شناسه کاربری برای باز کردن قفل یک سری از مکالمات خاص، از جمله چت های موجود در گروه های خصوصی و پیام های مستقیم استفاده کرد.

جورج تانکرسلی (George Tankersley)، مدیر مهندسی بنیاد زی کش گفت که امیدوار است بینش و بازخورد اپلیکیشن Cwtch را در داخل شبکه زبرا زی کش نیز وارد کند.

تانکرسلی عنوان کرد: یکی از اهداف ما این است که با کاربران خارجی و حتی رقبای زی کش بیشتر کار کنیم و اجازه دهیم که به یکی از اولویت های ما در سال ۲۰۲۰ تبدیل شود.

لازم به ذکر است که بودجه شرکت حریم خصوصی باز که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده است، در درجه اول از طریق کمک های کاربران بیت کوین، زی کش و مونرو تأمین می شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location