سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

انتقال ۸٫۹ میلیارد دلار بیت کوین تنها در عرض یک ساعت!

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که در تاریخ ۴ دسامبر، ۸٫۹ میلیارد دلار بیت کوین (BTC) تنها در عرض یک ساعت در شبکه بیت کوین منتقل شد. این مقدار بیت کوین در حجم معاملات تاثیرگذار نبود چرا که تمام آنها به حساب فرستنده بازگشت.

حجم بالای تراکنش های بیت کوین توسط رافائل شولتز کرافت (Rafael Schultze Kraft)، از بنیان ‌گذاران شرکت اطلاعاتی گلاس نود (Glassnode) نیز مورد توجه قرار گرفت و وی در توئیترش در این باره عنوان کرد:

ارسال این حجم از تراکنش ‌ها در یک ساعت، برای اولین بار در تاریخ بیت کوین رخ داده است.

حجم معاملات روزانه بلاک چین بیت کوین به دلار آمریکا. منبع: توئیت

صرافی بیترکس، مسئول این تراکنش‌های سنگین است

شرکت شولتز کرافت کمی بعد از انجام این انتقال، به سرعت تحقیقات خود را آغاز کرد تا ببیند چه کسی در این انتقال غیر عادی نقش داشته است. گلاس نود در توییتی عنوان کرد که صرافی بیترکس، مسئول این تراکنش‌ های سنگین است و اعلام کرد که صرافی بیترکس (Bittrex) در حال انتقال مقدار زیادی بیت کوین بوده و تکرار چند باره آن موجب شده تا این رقم در تراکنش‌ های ساعتی ثبت شود.

بر اساس اطلاعات گلاس نود، بیترکس ۲۱ تراکنش درون زنجیره ای را طی یک ساعت انجام داده که هر یک از آنها حاوی ۵۶٫۰۰۰ بیت کوین (تقریبا ۴۱۶ میلیون دلار) بوده و کارمزدی در حدود ۰٫۶۰ دلار داشته است. این توییت همچنین حاوی لینکی به داده های مربوط به اولین تراکنش می باشد.
جالب اینجاست که تراکنش ‌ها قبل از قطع سرویس صرافی برای تعمیرات و اجرای تغییرات در وب ‌سایت انجام شدند. به گفته بخش کوین تلگراف اسپانیایی، بیترکس عنوان کرده است که هیچ هکی صورت نگرفته است.

در حالی که هنوز دلیل انجام این تراکنش ‌ها مشخص نشده است، برخی گمانه زنی می کنند که دلیل این امر، انتقال سرمایه‌ ها از کیف پول ‌های سرد بوده ‌است.

هر از گاهی، بلاک چین بیت کوین فعالیتی به ظاهر غیر عادی را نشان می دهد. یکی از جدیدترین نمونه های آن در ماه نوامبر اتفاق افتاد، هنگامی که تراکنش‌ های بیت کوین در بالاترین سطح خود از ماه ژانویه سال گذشته خود قرار گرفت؛ بدون اینکه در تعداد تراکنش ‌های تایید نشده تغییری مشابه صورت گیرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location