سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش تعداد کیف‌پول‌های بیت کوین فعال نسبت به بازار گاوی سال ۲۰۱۷!

تعداد کیف ‌پول های بیت کوین که در آن‌ها حداقل ۱ ساتوشی نگه‌داری می ‌شود، نسبت به گذشته افزایش یافته است. تعداد این کیف پول ها از تعداد کیف پول های دارای بیت کوین پایان بازار گاوی سال ۲۰۱۷ نیز بیشتر است.

این ارقام نشان دهنده تعداد زیاد استفاده کنندگان و کاربران بیت‌ کوین در سراسر جهان است. علی رغم شکسته شدن این رکورد، بیت‌ کوین به لحاظ قیمت هنوز فاصله زیادی حتی تا بیشترین قیمت خود در سال ۲۰۱۹ دارد. اما برخی معتقدند که روند نزولی فعلی رو به انتهاست.

۲۸٫۳۹ میلیون کیف پول فعال بیت کوین وجود دارد

الکس تورن (Alex Thorn)، سرمایه گذار مطرح خطرپذیر بازار ارزهای دیجیتال با استفاده از داده های موجود در سایت CoinMetrics.io توانست تعداد آدرس های حاوی بیت ‌کوین را بدست آورد که این رقم در سال ۲۰۱۷ برابر با ۲۸٫۳۸ میلیون بود، اما اکنون این تعداد فراتر رفته است. وی عنوان کرد:

تعداد کل آدرس های بیت کوین که مقداری بیت کوین در خود جای داده اند، ۲۸٫۳۹ میلیون می باشد، این در حالی است که این تعداد از رکورد قبلی که برابر با ۲۸٫۳۸ میلیون آدرس بود نیز فراتر رفته است.

در مجموعه توئیت هایی که الکس تورن منتشر کرده است، وی اظهار داشت که افزایش تعداد آدرس های دارای بیت کوین می ‌تواند یکی از بهترین راه ها برای تعیین تعداد کاربران فعال بیت کوین در سراسر جهان است. با این وجود، وی دو نکته مهم را نیز یاد‌آور شد. اولا اینکه چیزی وجود ندارد که نشان دهنده این باشد که هر آدرس بیانگر یک کاربر واحد است. کاربران می توانند تعداد زیادی کیف پول داشته باشند و کیف پول ها اغلب دارای چندین آدرس هستند. همین امر باعث می شود که تعداد آدرس های حاوی بیت کوین بسیار بیشتر از تعداد کاربران ارزهای دیجیتال باشد.

در واقع، ساتوشی ناکاموتو حتی اهمیت تغییر آدرس های کاربران را در همان ابتدای کار در وایت پیپر بیت کوین ذکر کرده است. وی در این وایت پیپر عنوان کرده است:

“یک جفت کلید جدید باید برای هر تراکنش مورد استفاده قرار گیرد تا از اتصال آنها به یک مالک مشترک جلوگیری کند.”

اما نکته بعدی این است که تعداد بسیاری از کاربران، بیت کوین خود را روی کیف پول صرافی ها نگه می‌دارند و این باعث می‌شود که تعداد افراد زیادی به طور هم زمان از یک آدرس استفاده کنند. لذا ممکن است از این حیث، تعداد آدرس های دارای بیت کوین کمتر از تعداد کاربران واقعی آن باشد.

ترون عنوان می کند که تعداد زیاد کاربرانی که بیت کوین خود را در صرافی نگه داری می کنند این نکته را متذکر می شود که این این احتمال را به وجود می آورد که رقم ۲۸٫۳۹ میلیون آدرس کیف پول فعال بیت کوین بسار کمتر از تعداد واقعی کاربران باشد. وی افزود: اگرچه چنین چیزی بسیار عالی نیست، اما افزایش تعداد آدرس های فعال نشان دهنده رشد پذیرش بیت کوین در میان کاربران است.

تیموتی پیترسون (Timothy Peterson)، از مشاوران Cane Island ، معتقد است که می توان از داده های مشابه نیز برای تعیین کف قیمت ها در بازار استفاده کرد. پیترسون اظهار داشت: هنگامی که قیمت متوسط بیت کوین در طی ۳۰ روز گذشته مطابق با تعداد آدرس های فعال گزارش شده توسط CoinMetrics باشد، بیت کوین برای یک روند نزولی آماده است. وی همچنین از شاخص های دیگری نام می برد که از این تئوری حمایت می کنند که ما در حال نزدیک شدن به پایین ترین سطح در بازار هستیم.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location