سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تعیین مالیات بر تراکنش ارزهای دیجیتال در برزیل

وزارت دارایی فدرال برزیل با انتشار قهرست کدهای مالیاتی جدیدی، از تعیین مالیات برای ارزهای دیجیتال
بر اساس گزارش نشریه کوین تلگراف از برزیل، گزارش شده که فهرست جدید از کدهای مالیاتی در نظر گرفته که این فهرست از ماه آگوست سال جاری میلادی لازم الاجرا شده اند. گفته می شود این فهرست جدید مالیاتی شهروندان برزیلی را ملزم به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود از جمله تراکنش های مربوط به ارزهای دیجیتال خود بنا بر قوانین تعیین شده از سوی سازمان نظارت بر مقررات می کند.
این کدهای مالیاتی جدید شامل اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله تمامی شرکت ها و موسساتی می شود که در زمینه تجارت ارزهای دیجیتال فعالیت دارند. این فعالیت ها نیز تمامی مضامین خرید، فروش، اهدا، سپرده گذاری و برداشت ارزها از حساب خواهد شد.
اما به گفته دولت برزیل، آن دسته از کسانی که اطلاعات مربوط به تراکنش های ارزی دیجیتال خود را در قالب اظهارنامه رسمی در اختیار دولت قرار ندهند، مشمول پرداخت جریمه ای بین ۱۲۰ تا ۳۶۰ دلار خواهند شد.
لازم به ذکر است بنابر گزارش دولت برزیل در ماه آگوست، ارزهای دیجیتال در این کشور موفق به جذب سرمایه ای قابل توجه و بسیار بیشتر از بورس B3 به عنوان دومین شرکت بورس بزرگ و قدیمی این کشور شده و لذا می بایست نسبت به دریافت مالیات از آنها اقدام نمود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location