سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

استفاده از بلاک چین برای توسعه حق کپی رایت نشر در ایتالیا

انجمن صنفی نویسندگان ایتالیا از آغاز کار مشترک خود با شرکت Algorand برای توسعه یک اکوسیستم جدید در راستای مدیریت بهتر حفظ حق انتشار یا همان کپی رایت خبر داد. این سیستم بر پایه پلتفرم بلاک چینی تولید شرکت Algorand کار می کند.
انجمن مذکور همچنین از آغاز توسعه پروژه ای جدید با کمک دانشگاه La Sapienza شهر روم خبر داده که البته شرکت بلاک چینی Blockchain Core نیز قرار است در این پروژه همکاری داشته باشد.
گفته می شود دلیل تمرکز انجمن صنفی نویسندگان ایتالیا بر روی شرکت Algorand، به دلیل بازدهی بالا و طراحی بسیار خوب و دقیق محصولات این شرکت بلاک چین محور بوده است.
شرکت Algorand برای طراحی بلاک چین خود از پروتکل PoS بهره می گیرد که در حقیقت، غیر متمرکز بودن اطلاعات، امکان محاسبه و همچنین امنیت آنها را تضمین کرده و قابلیت جا به جایی امن و سریع اطلاعات بسیار بزرگ و نقل و انتقال آنها در سیستم مدیریت اطلاعات را دارد.
هر دو طرف این قرارداد ابراز اطمینان کرده اند که در آینده نزدیک، تکنولوژی بلاک چین به سنگ بنای صنعت نشر و کپی رایت بدل خواهد شد.
به گفته کارشناسان صنعت نشر، استفاده از تکنولوژی بلاک چین می تواند منجر به تقویت حد اکثری سیستم مدیریت اطلاعات شده و همچنین ابزارهای لازم را برای توسعه این صنعت به بازار ارائه خواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location