video thumb

راهنمای دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف موسسه اعتباری کوثر

موسسه کوثر، که اولین شعبه پس انداز قرض الحسنه خود را در سال ۸۷ دایر نموده است. با حضور خود در نظام بانکی کشور مشتری مداری و توسعه خدمات بانکی را در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده تا نقش خود را در پویایی اقتصاد کشور به خوبی ایفا نماید. این بانک با توجه به عملیاتی شدن رمز دوم یکبار مصرف، این بانک نیز این امر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

همچنین مشتریان این بانک می توانند ضمن نصب برنامه همراه بانک موسسه بر روی گوشی های اندروید و سیستم عامل و یا تحت وب که دارای تمامی خدمات ارائه شده در نسخه IOS می باشد، از خدمات کتنوع این بانک بهره مند شوند. آنها باید رمز عبور خود را از شعب موسسه کوثر دریافت نمایند. در این برنامه که فقط حساب ها و کارت های شخص دارند حساب قابل استفاده بوده کلیه حساب ها، تسهیلات و کارت ها در آن نمایش داده می شود. مانند پرداخت اقساط، خرید شارژ و پرداخت قبوض و غیره از آن بهره ببرند.

همچنین مشتریان برای دریافت رمز دوم پویای کارت به نزدیک ترین شعبه مراجعه و آخرین نسخه همراه بانک را نصب کنند. پس از ورود به همراه بانک گزینه رمز یکبار مصرف را انتخاب نموده و پس از انتخاب کارت مورد نظر رمز دوم را تعیین نمایند. پس از تایید اطلاعات نمایش داده شده در صفحه بازبینی رمز یکبار مصرف با ۱۲۰ ثانیه اعتبار به نمایش درآمده و یا می توانند وارد اینترنت بانک خود شده و از فهرست اصلی تولید رمز یکبار مصرف را انتخاب نمایند و پس از انتخاب کارت مورد نظر، دکمه تولید رمز را زده و آن را دریافت و استفاده کنند.

مشتریان موسسه کوثر همچنین به صورت پیامک با مراجعه به درگاه ها و برنامک های پرداختی در صورتی که درگاه مورد نظر امکان ارسال رمز به صورت پیامک را از ابتدای دی ماه فراهم کرده باشد، شما می توانید رمز پویا بانک خود را دریافت نمایید.