سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیرعامل Nexo: قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به راحتی به ۵۰٫۰۰۰ دلار خواهد رسید!

بر اساس گزارشات منتشر شده، مدیرعامل یکی از شرکت های رمزنگاری در مصاحبه ای عنوان کرد که بیت کوین (BTC) می تواند “به راحتی” در طول سال ۲۰۲۰ به ۵۰،۰۰۰ دلار برسد. آنتونی ترنچف (Antoni Trenchev) مدیرعامل سیستم وام‌دهی بیت کوین نکسو (Nexo) در مصاحبه‌ای با بلومبرگ اظهار داشت از آنجایی که بیت کوین در ابتدای راه خود قرار دارد، چنین رشد شدیدی در قیمت را تقریباً در هیچ چیز دیگری شاهد نبوده‌ایم.

ترنچف: بیت کوین یک “دارایی باورنکردنی” است

وی به بلومبرگ گفت: “این یک دارایی باورنکردنی است که با بازارهای دیگر همبستگی ندارد.” ترنچف افزود: که مسیر رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۰٫۰۰۰ دلار یادآور ابرتورم آلمان بعد از جنگ جهانی اول بوده است. وی ادامه داد:

بیت کوین به ‌طور منظم و نابرابری رشد می ‌کند و تنها چیزی که کمی با آن شباهت دارد، رشد قیمت دلار در برابر مارک آلمان در دهه ۱۹۲۰ است.

گفتنی است که ترنچف در پاسخ به این سوال که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ تا چه حد افزایش می یابد، رقم ۵۰٫۰۰۰ دلار را پیش‌ بینی کرد. پیش‌ بینی او با پیش‌ بینی جو کرنن (Joe Kernen)، مجری برنامه CNBC، تقریبا مشابه است. کرنن در جولای ۲۰۱۹ پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت کوین در زمان هاوینگ در ماه می سال ۲۰۲۰ به ۵۵٫۰۰۰ دلار می‌ رسد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location