سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کریگ رایت عنوان کرد که به صندوق مشهور Tulip Trust دسترسی پیدا خواهد کرد!

کریگ رایت (Craig Wright) که خود را ساتوشی ناکاموتو می ‌خواند در تازه‌ ترین مصاحبه خود با کوین تلگراف اعلام کرده است که به صندوق مشهور Tulip Trust دسترسی پیدا خواهد کرد.

دسترسی به Tulip Trust

کریگ رایت در مصاحبه ‌ای با این خبرگزاری عنوان کرده است که در آینده به صندوق Trulip Trust دسترسی پیدا می‌کند. رایت در مصاحبه ‌اش اظهار داشت:

من ۹۹٫۹۹۹۹ به علاوه چند ۹ درصد دیگر درصد مطمئن هستم که کنترل بیت کوین‌ ها و هر چیز دیگری را در اختیار خواهم گرفت.

کریگ رایت یکی از مشهورترین افرادی است که ادعا می‌ کند ساتوشی ناکاموتو نویسنده وایت پیپر بیت کوین نیز توسط او انجام شده استدر سال ۲۰۰۸ است. وی از فوریه سال ۲۰۱۸، درگیر دعوی حقوقی با وراث دیوید کلیمن (David Kleiman) شریک سابق خود است. این دعوی حقوقی با محوریت یک میلیون بیت کوین، با ارزش تقریبی ۸ میلیارد دلار، مدت‌ هاست که بدون نتیجه در جریان است.

کلیدهای گم شده

اثبات اینکه رایت به این ثروت دسترسی داشته باشد، مهم ترین نکته این پرونده است که این عامل اخیراً در نوسانات عمده قیمت بیت کوین SV نیز مشهود بود که در تاریخ ۱۸ ژانویه در پی انتشار خبری مبنی بر اینکه در بین اسناد و مدارکی که رایت به دادگاه ارائه کرده بود فقط کلیدهای عمومی وجود داشته است، قیمت این ارز دیجیتال با کاهش ۱۸ درصدی روبرو شد، چرا که کلیدهای خصوصی مهم ترین بخش این ادعا را تشکیل می ‌دهد.

رایت عنوان کرد که این صندوق را زمانی که بیت کوین ارزش چندانی نداشت با هدف تامین امنیت و حفظ ارزش دارایی‌هایش در بلند مدت ایجاد کرده است. رایت در پاسخ به این سوال که چرا خودش یکی از این افراد نیست، گفت:

چرا که آنقدری باهوش هستم که این کار را نکنم. در این صورت افراد می‌ توانند مرا مجبور کنند که ارزها را انتقال بدهم. می‌ توانید چیزهایی از این افراد بگیرید، اگر کلیدها در اختیار من باشد، بقیه می‌ توانند دارایی‌ ها را از من بگیرند.

فعالیت فعلی بیت کوین SV

افزایش حواشی و پیچیدگی‌ ها پیرامون پرونده کلیمن و رایت افزایش قیمت شدید بیت کوین SV را به دنبال داشت. رایت ضمن رد این تاثیرات این حواشی بر بازار آن را یک واکنش، به تمام اتفاقات احمقانه‌ خواند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location