video thumb

استیبل کوین‌های شبکه اتریوم نسبت به اتر مقدار ارزش بیشتری را انتقال می‌دهند!

بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط شرکت جمع آوری و تحلیل اطلاعات ارزهای دیجیتال مساری (Messari) در شبکه اتریوم، استیبل کوین ها نسبت به اتر، یعنی همان ارز دیجیتال شبکه اتریوم ، مقدار ارزش بیشتری را انتقال می‌ دهند.

رایان واتکینس (Ryan Watkins)، تحلیلگر شرکت مساری در توییت اخیر خود عنوان کرد که ارزش انتقال استیبل کوین ها توانسته است از اتر، ارز دیجیتال اصلی اتریوم بالاتر رود. واتکینس در این باره عنوان کرد:

این موضوع عمدتا به دلیل انتقال تتر (USDT) به شبکه اتریوم است. این موضوع در اواسط سال ۲۰۱۹ رخ داد و از آن زمان تاکنون، تغییرات بسیار چشمگیر بوده اند.

غلبه بر اتر با استفاده از استیبل کوین ها در شبکه اتریوم، گامی بزرگ در جهت اعتماد به ارزهای دیجیتال است که ارزش یک به یک با ارزهای مهمی مانند دلار دارند.
شبکه اتریوم به توکن های پرشماری امکان می ‌دهد تا در این اکوسیستم فعالیت کنند و با قابلیت های همکاری بتوانند تراکنش های یکپارچه ای بین طرفین مختلف برقرار کنند.

با این حال، استیبل کوین های ERC-20 بیشترین خواهان را در شبکه اتریوم دارند که این امر تا حدود زیادی به دلیل پیدایش استیبل کوین USDT با پشتوانه دلار است.

توکن USDT در ماه های آوریل و می سال ۲۰۱۹ توانست جایگاه اتر را از آن خود کند و ارزش انتقال یافته توسط این توکن بیشتر از توکن اصلی خود شبکه اتریوم شود و از آن زمان تا کنون تسلط خود را حفظ کرده است.

شرکت پشتیبان استیبل کوین USDT تحت عنوان Tether Ltd از ماه آوریل سال ۲۰۱۹ شروع به انتقال توکن های اتریوم کرده است. لازم به ذکر است که چند ماه پس از این اتفاق، مقدار USDT های موجود در لایه Omni بیت کوین به سرعت کاهش یافت. تتر از آن زمان شروع به صدور توکن های جدید در بلاک چین های ترون و لیکوئید کرد.