سرمایکس
video thumb

توسعه فناوری مبتنی بر بلاکچین توسط هواپیمایی سنگاپور برای مشتریانش

در حالی که ارزش بسیاری از پول های دیجیتالی در روزهای اخیر افت قابل ملاحظه ای را تجربه کرده ولی بسیاری از کمپانی ها در تلاش هستند به نوعی از فناوری های مرتبط با بلاکچین بهره ببرند. در این راستا هواپیمایی سنگاپور قصد دارد برای مسافران وفادار خود فناوری مبتی بر بلاکچین

بلاکچین که امروزه به عنوان فناوری به کار رفته در بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای رمز پایه شناخته می شود، می تواند در موارد دیگری نیز کاربرد داشته باشد. به عنوان نمونه پیشتر مسئولان سایت «اِوریپدیا» بزرگترین دایره المعارف انگلیسی جهان، اعلام کرده بودند که قصد دارند محتوای سایت خود را به فناوری بلاکچین منتقل کنند.

در این راستا هواپیمایی سنگاپور نیز قصد دارد از قابلیت های بلاک چین برای برنامه مسافران کثیر السفر «KrisFlyer» بهره ببرد. به این ترتیب مسافرانی که بیش از میزان مشخصی با این خط هوایی سفر می کنند و در رده وفادار به شمار می آیند، می توانند از اعتباری که در کیف پول دیجیتالی

بلاک چین تلگرام

خطوط هوایی سنگاپور قصد دارد امکان هزینه کردن این اعتبار توسط مسافران را به واسطه شرکای تجاری خود فراهم کند. به این منظور اپلیکیشن ویژه ای نیز در نظر گرفته شده که قرار است در ۶ ماه آینده در دسترس مسافران قرار گیرد. به گفته مقامات هواپیمایی سنگاپور توسعه این فناوری بر اساس ایده های امتحان پس داده ای انجام شده که با همکاری برخی از کمپانی ها از جمله مایکروسافت حاصل شده است.

به گفته مسئولین خط هوایی یاد شده، پیاده سازی این قابلیت تحت فناوری بلاکچین موجب می شود هواپیمایی سنگاپور بخش دیجیتالی کسب و کار خود را بهبود بخشد. همچنین به گفته مدیر عامل شرکت مذکور، این اقدامات در راستای هدف هواپیمایی سنگاپور برای پیشتازی در زمینه خطوط هوایی دیجیتالی انجام می شود.

 

 

 

اگر به دنبال سایتی مطمئن برای سرمایه گذاری های خود در ارزهای دیجیتالی هستید سایت arzjoo.com را از دست ندهید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version