video thumb

رئیس کاردانو، دلار آمریکا را با پروژه کلاهبرداری OneCoin مقایسه می‌کند!

بر اساس گزارش های منتشر شده، علاقمندان به ارزهای دیجیتال

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، مدیرعامل IOHK (شرکت بلاک چینی پشتیبانی کننده ارز کاردانو) نیز توئیت کرد که او همان احساسی را که نسبت به وان کوین (OneCoin) دارد، به دلار آمریکا نیز دارد.

کنگره به فدرال رزرو می گوید که پول بیشتری چاپ کند

نیل کشکاری (Neel Kashkari)، رئیس بانک فدرال رزرو در مصاحبه ‌ای با برنامه ۶۰ دقیقه CBS به وجود “مقدار نامحدودی پول نقد در فدرال رزرو” اشاره کرد. وی اظهار داشت:

فدرال رزرو گفته است که “مقدار نامحدودی پول نقد” وجود دارد.
این دقیقا همان دلیلی است که بیت کوین ایجاد شده است.

کشکاری پس از ارائه نظر خود، توضیح داد:

“این دقیقا همان کاری است که کنگره به ما گفته است که باید انجام دهیم. آنها برای چاپ پول و تأمین نقدینگی در سیستم مالی به ما اختیار داده اند.”

ایده فدرال رزرو برای چاپ مبلغ نامحدودی پول جدید، باعث شده که هاسکینسون دلار را با پروژه کلاهبرداری وان کوین مورد مقایسه قرار دهد. همانطور که کوین تلگراف گزارش داده است، پروژه کلاهبرداری وان کوین توانست حداقل ۴ میلیارد دلار از سرمایه گذاران ناشناس بدست آورد، غافل از اینکه توکنی که آنها خریداری می کردند هیچ ارزش اساسی ندارند.

آنتونی پامپلیانو و چانگ پنگ ژائو نیز نسبت به این اقدام واکنش نشان داده اند

سایر چهره های صنعت ارزهای دیجیتال با توجه به ویژگی های خود که شاید کمی بیشتر تاثیرگذاری داشته باشند، سریعاً نسبت به این اقدام واکنش نشان دادند. آنتونی پامپلیانو، بنیان گذار مورگان کریک دیجیتال در مورد عرضه نامحدود دلار دلار آمریکا توئیت کرد و گفت:

“تاریخ به ما نشان خواهد داد که این یک ویژگی پایدار و بلند مدت برای یک ارز نیست.”

در عین حال چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل شرکت بایننس نیز در پست خود در توئیت در واکنش با اقدام بانک فدرال رزرو این سوال را مطرح کرد:

“آیا تاکنون در مورد “عرضه، تقاضا و قیمت” چیزهایی شنیده اید؟ چه اتفاقی می افتد وقتی که شما عرضه نامحدود داشته باشید؟ “

لازم به ذکر است که قیمت بیت کوین نیز به این خبر واکنش نشان داد و با افزایش مواجه شد و در زمان انتشار این مطلب قیمت آن به حدود ۶٫۶۹۰ دلار رسیده است.