سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

هشدار قانون‌گذار تگزاس در مورد کلاهبرداری جدید ارزهای دیجیتال در بحبوحه شیوع ویروس کرونا!

هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس (TSSB) آمریکا طی گزارشی در مورد کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال

گزارش مذکور به انواع مختلفی از کلاهبرداری اشاره دارد که از جمله آنها مربوط به سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال است که نوید افزایش میزان کلاهبرداری ها در هنگامه بحران ویروس کرونا را می دهد.

روش های کلاهبرداری مربوط به ویروس کرونا

یکی از رایج ترین کلاهبرداری های صورت گرفته “پامپ و دامپ” نام دارد. این طرح شامل کلاهبرداری است که براساس خرید سهام جزئی می باشد و کلاهبرداران با به اشتراک گذاشتن اطلاعات “مثبت” که به نظر می رسد جعلی هستند، سعی در افزایش قیمت ها دارند.

روش این این کلاهبرداری عبارت است از تولید اخبار جعلی درباره شرکت هایی که گفته می شود درمانی برای کووید ۱۹ پیدا کرده اند. هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس آمریکا تأکید می کند که کلاهبرداران تلاش می کنند تا بر روی ترس سرمایه گذاری کنند، بنابراین ویروس همه گیر کرونا یکی از عناصر اصلی این کلاهبرداری ها را تشکیل می دهد.

هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس آمریکا با اشاره به روش های موجود در کلاهبرداری در خصوص موارد زیر را هشدار می دهد:

“سرمایه گذاری های کلاهبرداری در زمینه فلزات گرانبها، املاک و مستغلات تا استراتژی های پیچیده بورس اوراق بهادار برای جلوگیری از سقوط بازار سهام یا برخی مصیبت های اقتصادی دیگر ارائه می شود.”

سایر نهادهای قانون گذار ایالات متحده مانند کمیسیون معاملات آتی کالاها نیز هشدارهایی در زمینه کلاهبردارانی صادر کرده اند که که قصد دارند از بحران ناشی از ویروس کرونا سود ببرند.

ارزهای دیجیتال توسط هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس به عنوان یک دارایی پرخطر در نظر گرفته شد

همچنین در این اطلاعیه به سرمایه گذاران توصیه می شود راهنمای سرمایه گذار تگزاس ۲۰۲۰ را که قبلاً توسط کوین تلگراف در تاریخ ۱۴ ژانویه گزارش شده است را مورد بررسی قرار دهند.

ارزهای دیجیتال در این گزارش به عنوان یکی از تهدیدات اصلی سرمایه گذاران یه شمار رفته است. هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس هشدار داد که ارز دیجیتال یک سرمایه گذاری پرخطر است و نیاز به بررسی دقیق دارد.

همچنین در راهنمای سرمایه گذار تگزاس ۲۰۲۰ عنوان شده است که سرمایه گذاران باید علاوه بر مشخص کردن موقعیت فیزیکی واقعی خود، قبل از انجام فعالیت با ارزهای دیجیتال با برخی حقایق اساسی در مورد شرکتی که با آنها سرو کار دارند نیز آشنایی داشته باشند.

جدیدترین کلاهبرداری های صورت گرفته در زمینه ارزهای دیجیتال

کوین تلگراف در تاریخ ۲۰ مارس گزارش داد که کمسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دارایی های Meta 1 Coin را مسدود کرد، یک کلاهبرداری ادعا شده توسط یک سناتور ایالتی سابق است که به سرمایه گذاران وعده بازده تا ۲۲۴٫۹۲۳ درصد را داده بود.

دو تبعه کانادایی نیز در تاریخ ۱۸ مارس به دلیل سرقت چیزی حدود ۲۳٫۲ بیت کوین در کلاهبرداری از طریق توییتر در زندان فدرال ایالات متحده زندانی شدند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version