سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تون ویز: قمت ۳۷۰۰ دلاری بیت کوین ، پایین‌ترین سطح برای این ارز دیجیتال است!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که تون ویز (Tone Vays) از معامله گران کهنه کار پیش بینی کرده که زمانی که بیت کوین در اوایل ماه جاری به سطح ۳۷۰۰ دلار رسید، در واقع همان پایین ترین سطح این ارز دیجیتال بوده است، چرا که در حال حاضر بازار با رشد ۷۰ درصدی روبرو هستند.

ویز در آخرین قسمت از سری ویدئوهای خود در یوتیوب در زمینه معاملات بیت کوین خود ادعای قبلی خود را تکرار کرد که به طور منطقی، جفت ارز معاملاتی بیت کوین / دلار باید ۲۰ درصد از نقطه اوج خود در سال ۲۰۱۹ پایین تر رفته و به ۲۸۰۰ دلار برسد.

نظر ویز در مورد بیت کوین ۲۸۰۰ دلاری: “من فکر نمی کنم که بیت کوین به این قیمت برسد”

به گفته وی، این قیمت ممکن است قبل از وقوع رویداد هاوینگ رخ دهد و چشم انداز بلند مدت بیت کوین را به خطر نیندازد، اما قوط قیمت پس از این رویداد می تواند عواقب وخیمی به همراه داشته باشد.

پس از آنکه قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۲ مارس به پایین ترین سطح خود یعنی ۳۷۰۰ دلار رسید، ویز نظر خود را تغییر داد و عنوان کرد که بطت کوین به سطح پایین تری دست نخواهد یافت.

وی عنوان کرد: “من فکر نمی کنم که بیت کوین به سطح پایین تری برسد.”

“از آنجایی که قیمت بیت کوین درسطح ۳۷۰۰ دلار تا حدودی نزدیک به سطح ۲۸۰۰ دلار بود، من دیگر انتظار ندارم که قیمت این ارزدیجیتال به ۲۸۰۰ دلار برسد.”

نمودار ۱ ساله قیمت بیت کوین که نشان دهنده افت ۷۰ درصدی پس از دستیابی به نقطه اوج این ارز دیجیتال است. منبع: Coin360

سقوط صرافی بیتمکس ضرر قیمت بیت کوین را محدود کرده است

از زمان افت بیت کوین، این ارز دیجیتال سطح حمایت گسترده تری را حفظ کرده است به طوری که در دو هفته بعد تقریبا ۹۰ درصد بهبود یافت.
در ادامه، ویز اظهار داشت که در حقیقت، این امکان وجود داشت که سطح ۲۸۰۰ دلار در حین سقوط این ارز دیجیتال رخ دهد اما سقوط صرافی بزرگ مشتقات بیتمکس مانع از این اتفاق شد.

وی عنوان کرد: “اگر بیتمکس سقوط نمی کرد، احتمالاً شاهد رسیدن بیت کوین به سطح ۲۸۰۰ دلار و شاید حتی پایین تر از آن می بودیم.”

اما گفتنی است که در آن زمان، خود بیتمکس منکر نقش خود در زمینه تسهیل موج فروش دارد، اما این موج زمانی فروکش کرد که این صرفی به حالت آفلاین درآمد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location