سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شرکت‌های بزرگ چندملیتی، برای ۲۱۲ حق ثبت اختراع بلاک چین در چین در سال ۲۰۲۰ درخواست داده‌اند!

چین یک کانون مهم برای ثبت اختراعات بلاک چین

شرکت های بزرگ چندملیتی نیز علاقه زیادی به ثبت اختراعات بلاک چین در چین نشان داده اند. آخرین گزارش گلوبال تایمز حاکی از آن است که ۳۵ شرکت های چند ملیتی از جمله مایکروسافت، والمارت، مستر کارت، سونی و اینتل، تا پایان ماه مارس سال ۲۰۲۰ برای ۲۱۲ حقثبت اختراع بلاک چین درخواست داده بودند.

از بین کلیه شرکت های خارجی که دارای حق ثبت اختراع بلاک چین در چین هستند، مسترکارت با ۴۶ اختراع ثبت شده در صدر این لیست قرار دارد. در حالی که هیچ خبری در مورد این شرکت برای شروع مشاغل خاص در چین وجود ندارد، این حق ثبت اختراعات می توانند برای کمک به آنها در ابتکار پرداخت جهانی بلاک چین خود که آنها به همراه شرکت نرم افزاری blockchain R3 در حال توسعه آن هستند، یاری دهند.

نوکیا، اینتل و اوراکل به ترتیب ۱۳ ، ۱۲ و ۹ حق ثبت اختراع بلاک چین در چین به ثبت رسانده اند.

اگرچه این شرکت ها اقدام به ثبت نام برای حق ثبت اختراعات بلاک چین در چین کرده اند، اما هیچ کدام از آنها حتی یک کسب و کار مرتبط با بلاک چین را در داخل این کشور شروع نکرده اند. این نشانگر این واقعیت است که این شرکت ها در حال ثبت اختراعات بی شمار بلاکچین برای انباشت فناوری هستند تا در آینده بتوانند آنها را مورد استفاده قرار دهند.

روند ثبت نام برای حق ثبت اختراع بلاک چین

در حالی که سازمان های ایالات متحده در حال ثبت نام برای حق ثبت اختراعات متعدد بلاک چین در چین هستند، به نظر نمی رسد که شرکت های چینی برای ثبت اختراعات در ایالات متحده زحمتی به خود بدهند. همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده، تنها ۴٫۱۷ درصد از ۱٫۲ میلیون درخواست ثبت اختراع چینی در سال ۲۰۱۶ در خارج از کشور ثبت شده اند. برعکس، ۴۳ درصد از ۵۲۱،۸۰۲ اختراع ثبت شده توسط شرکت های مستقر در ایالات متحده در خارج از کشور ثبت شده است.

در اوایل سال جاری، اداره ملی مالکیت معنوی چین روند ثبت اختراع خود را اصلاح کرد. تجدیدنظر در دستورالعمل های ثبت اختراع در مورد فناوری های جدید مانند بلاک چین، هوش مصنوعی و بیگ دیتا، اولویت بندی استراتژیک این کشور از فناوری جدید و تقویت حمایت از مالکیت معنوی را نشان می دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location