video thumb

شرکت‌کنندگان کنفرانس های ارزهای دیجیتال، برای حضور در یک کنفرانس مجازی سه‌بعدی آماده می‌شوند!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که علاقه مندان به بلاک چین و ارزهای دیجیتال

از جمله شرکت کنندگان مهمی که در این کنفرانس حضور می یابند، عبارتند از: بنیانگذار بایننس،چانگ پنگ ؤائو، مدیرعامل بایننس، جد مک کالیب، از بنیانگذاران استلار و دا هونگ فی (Da Hongfei)، بنیانگذار نئو هستند. همچنین راجر ور، مدیر اجرایی Bitcoin.com و اریک وورهیس، مدیرعامل و بنیانگذار Shapeshift نیز در این کنفرانس مجازی حضور خواهند داشت.

ایکان (Akon)، خواننده، آهنگساز و تهیه ‌کننده هیپ هاپ و آر اند بی سنگالی-آمریکایی تیتر یک این رویداد را خواهد کرد. وی اخیراً وایت پیپری را برای پروژه آینده خود در زمینه ارز دیجیتال آکوین (Akoin) منتشر کرده است که بر روی بلاک چین استلار (XLM) ساخته خواهد شد.

این کنفرانس قرار است در یک روز کامل به طول انجامد و شامل چت های زنده داغ است که در یک فضای سه بعدی مجازی میزبانی می شوند. AMA ها و Q&A ها به صورت زنده برگزار خواهند شد و حضور شرکت کنندگان در این فضای مجازی به صورت رایگان خواهد بود. آنها حتی این فرصت را دارند که ایده های معاملاتی خود را مستقیماً به آکون ارائه دهند.

BlockDown 2020 از کارهای شرکت EAK Digital است که یک آژانس تخصصی روابط عمومی با تمرکز بر بلاک چین و ارزهای دیجیتال می باشد. Erhan Korhaliller ، مدیرعامل EAK Digital در این باره عنوان کرد:

ما به طور خستگی ناپذیر کار کرده ایم تا بتوانیم با بهترین سخنرانان در این صنعت هماهنگی انجام دهیم و همچنین تماس های بی پایان با شرکت های مختلف نرم افزاری رویداد مجازی انجام داده ایم تا بهترین ترکیب را برای یک رویداد به این مقیاس استفاده کنیم.

Korhaliller گفت برخی از شرکت ها در پذیرش مفهوم میزبانی در یک فضای دیجیتال مردد بودند، اما وی “به دنبال این است که تجربه کنفرانس بلاک چین سه‌بعدی را به آنها نشان دهد و درک آنها را از وقایع مجازی تغییر دهد.”

BlockDown 2020 روند جدیدی را در فضای ارزهای دیجیتال دنبال می کند و شاهد آن هستیم که برگزارکنندگان این رویداد با میزبانی کنفرانس ها در یک فضای مجازی، از قرنطینه ناشی از ویروس کرونا سرپیچی می کنند.