سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش حجم تراکنش‌های دارایی‌ های دیجیتال با محوریت حفظ حریم‌خصوصی در سال ۲۰۱۹!

براساس داده های به دست آمده از یک گزارش جدید، دارایی های دیجیتالی با محوریت حریم خصوصی مانند زی کش (ZEC) و مونرو (XMR) در سال ۲۰۱۹ روندی صعودی داشته اند. ارزهایی که از نظر حجم سرمایه با ارزش ترند، مانند لایت کوین

این گزارش توسط معاملات اجتماعی و پلتفرم سرمایه گذاری eToro با همکاری Analytics و استارتاپ مدیریت مالی The Tie جمع آوری شده است. این نشان می دهد که زی کش در سه ماهه اول ۲۰۲۰ در برابر بیت کوین (BTC) 26.97 درصد افزایش یافته است و مونرو با  ۴٫۶۱درصد افزایش روبرو بوده است. در عین حال، لایت کوین که در حال حاضر در حال اضافه کردن تراکنش های میمبل ویمبل برای برای افزایش حریم خصوصی خود می باشد، عملکردش ۸٫۳۰ درصد بالاتر از بیت کوین بوده است.

تمرکز سرمایه گذاران بر روی حریم خصوصی باعث سودآوری می شود؟

ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین در میان سایر دلایل موجود در اصل به دلیل ناشناس بودن تراکنش های خود، ایجاد شده اند. پس این واقعیت که دارندگان ارز دیجیتال بیشتری در سال ۲۰۲۰ تصمیم به خرید دارایی با محوریت حفظ حریم شخصی دارند، جای تعجب ندارد. مرورگر بریو که به عنوان مرورگر متمرکز برای حفظ حریم خصوصی به جای گوگل کروم ایجاد شد، ۳۵ میلیون دلار از توکن های بت (BAT ) خود را در کمتر از یک دقیقه فروخت.

جوشوا فرانک (Joshua Frank)، از بنیان گذاران و مدیرعامل شرکت TIE در گفتگو با کوین تلگراف به برخی از نگرانی ها درباره حریم خصوصی در فضای دارایی دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت:

وقتی دولت ها به دنبال شیوع ویروس کووید ۱۹ به کنترل بیشتری بر داده های افراد می پردازند، فکر می کنم ما همچنان ارائه الگویی را برای افرادی که به دنبال راه هایی برای حفظ حریم خصوصی و ناشناس ماندن هستند، مشاهده خواهیم کرد. این امر به فضای دارایی های دیجیتال نیز کشیده است، زیرا شاهد افزایش تقاضا برای کوین های حفظ حریم خصوصی مانند زی کش، مونرو و لایت کوین هستیم که بر روی حفظ حریم خصوصی متمرکز است. حجم تراکنش های هر سه دارایی ذکر شده در سه ماهه اول سال جاری از بیت کوین بیشتر بوده است.

علیرغم فروش زیاد بیت کوین، علاقه به این ارز دیجیتال رو به افزایش است

سؤال باقی مانده است که چرا این روندها به کونی های بزرگتر مانند بیت کوین کمک نکرده اند، چرا که ارزش این ارز دیجیتال در آوریل سال ۲۰۲۰ به اندازه نصف آن در تابستان سال ۲۰۱۹ می باشد.

براساس این گزارش، “احساسات سرمایه گذار بین بیت کوین و S&P 500 به طور کلی در ۱۲ ماه گذشته نزدیک به هم بوده است.” از مارس سال ۲۰۲۰، بیت کوین با طلا و S&P 500 ارتباط قابل توجهی پیدا کرده است. در حالی که این ارز دیجیتال شاهد افزایشی به ندازه زی کش و مونرو نبوده است، فرانک می گوید خیلی زود است که بطور واقعی بگوییم که آیا بیت کوین نیز از تغییرات بازارهای سنتی بهره مند خواهد شد یا خیر.

“حتی اگر بیت کوین یکی از بزرگ ترین دوران های فروش خود را در تاریخ ۱۲ مارس تجربه کرده است، اما این دارایی دیجیتال با بهبود مواجه شد. باید عنوان کرد که علاقه به بیت کوین رو به رشد است و روایت پیرامون طلای دیجیتال راه را پیش می برد. “

منبع: The Tie

تاثیر شیوع ویروس کووید ۱۹ بر روی بازار ارز دیجیتال

اپیدمی ویروس کرونا تقریباً همه چیز را در دنیای مالی تغییر داده است. اگرچه نادیده گرفتن ریزش اقتصادی در بازارهای سنتی دشوار است، فرانک فکر می کند که این بحران اقتصاد کلان برای بیت کوین مثبت خواهد بود. وی عنوان کرد:

“ویروس کرونا و بی اطمینانی ایجاد شده به واسطه آن برای بیت کوین مهم تر رویدا د هوینگ شده است. با ذکر این نکته که تیترهای مربوط به ویروس کرونا و بیت کوین بیشتر از رویداد هاوینگ شده است.”

منبع: The Tie

با توجه به اینکه بخش اعظمی از جمعیت جهان اکنون بیش از هر زمان دیگری از این ارز دیجیتال استفاده می کنند، جای تعجب ندارد که بسیاری نسبت به نوشتن اطلاعات مربوط به ارز دیجیتال در ارتباط با این بیماری همه گیر رایج، اقدام کرده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location