سرمایکس
video thumb

شرکت Agility به اتحاد همکاری بلاکچین IBM و Maersk پیوست

شرکت Agility، یک شرکت ارائه‌ی خدمات لجستیک در سطح جهانی، به اتحاد همکاری بلاکچین IBM و Maersk پیوست. این اطلاعیه توسط شرکت‌ها روز سه‌شنبه منتشر شد.

همانطور که قبلا نیز در خبرها اشاره شده بود، IBM و Maersk پلتفرم دیجیتالی تجارت جهانی خود را که بر مبنای بلاکچین Hyperledger Fabric 1.0 ساخته شده است، در ماه ژانویه رونمایی کردند. DuPont، Dow Chemical، Tetra Pak و اداره‌ی گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده آمریکا نسخه‌ی اولیه‌ی این پروژه را اجرا کرده‌اند.

جدیدترین عضو این پروژه که Agility است، اطلاعات و موارد مربوط رویدادهای حمل و نقل را با هدف کاهش هزینه‌‌های سرسام‌آور مدیریت پروژه‌ها و اسناد و مدارک (که طبق گزارش‌ها تشکیل دهنده‌ی یک پنجم هزینه‌های حمل و نقل سالیانه است و رقمی در حدود ۱٫۸ تریلیون دلار می‌باشد) از طریق بلاکچین دریافت کرده و به اشتراک می‌گذارد.

تکنولوژی بلاکچین قرار است صنعت حمل و نقل را ارزان‌تر، امن‌تر و قابل اعتمادتر کند. Essa Al-Saleh مدیر عامل شرکت خدمات لجستیک جهانی Agility در گفتگو با Amercan Shipper گفت: “همانطور که قبلا نیز تایید شده، شرکت‌هایی مانند Agility می‌توانند به IBM و Maersk کمک کنند تا نیازهای صنعت حمل و نقل را درک کرده و استانداردهای بیشتری را توسعه دهند تا تجارت را موثرتر سازند.

Al-Saleh گفت، تکنولوژی بلاکچین

برنامه‌های حمل و نقل دیگری نیز بر مبنای بلاکچین در حال انجام هستند، از جمله در زمینه‌های امور مالی تجارت، تولید محصول و ادغام فرآیندهای اداری. اگر چه همانطور که American Shipper نیز اشاره کرده است، اجرای با عجله‌ی چندین پروژه با توجه به اینکه در حال توسعه‌ی همزمان اما جدا از هم هستند ریسک دارد و ممکن است در نهایت شبیه سیستم چند تکه و جدا از هم فعلی شود و در نهایت زیان‌آور باشد.

برای خرید و فروش و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی به سایت مطمئن و معتبر ارزجو مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version