سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Tron DApps وارد فروشگاه Samsung App Store می‌شود

گزارش های منتشرشده حاکی از آن است که ترون همکاری اکوسیستم خود با سامسونگ بلاک چین

دارندگان تلفن های هوشمند سامسونگ در کشورهای خاص، برنامه های غیر متمرکز ترون یا DApps را در یک فروشگاه اپلیکیشن جایگزین مشاهده می کنند.

ترون و توکن های آن قبلاً توسط بلاک چین Keystore سامسونگ پشتیبانی می شدند که کلیدهای خصوصی را در یک حافظه امن ذخیره می کند. این ادغام در کنار بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) اعلام شد.

همانطور که توسط ترون عنوان شد، Samsung store دارای “برنامه هایی مانند Blockchain Cements ، Super Player ، Meerkat Mining و Timeloop” خواهد بود.

شایان ذکر است که Blockchain Cements یک بازی چند پلتفرمی است که از داشتن تعداد بیشتری کاربر در اتریوم خبر می دهد، اگرچه تراکنش های بیشتری را در ترون مشاهده می کند. به گزارش Dappradar.com ، به نظر می رسد اکنون Super Player یک پروژه اتریوم صرف است.
دو برنامه دیگر در پلتفرم DApp موجود نیستند. حتی اگر این یک لیست جامع نیست، مشخص نیست هنگام وارد کردن DApps چه معیارهایی رعایت خواهد شد.

Samsung Galaxy Store، خود یک فروشگاه اپلیکیشن جایگزین برای دستگاه های سامسونگ است. در کنار برنامه های عمومی اندروید که در Google Play Store یافت می شود، Google Play Store بسیاری از برنامه های سفارشی شده را برای دستگاه های این شرکت کره ای ارائه می دهد.

این DApp ها در ایالات متحده، کانادا، کره جنوبی، استرالیا، فیلیپین، سنگاپور و “برخی از کشورهای اروپا” در دستگاه های سامسونگ در دسترس خواهد بود. به نظر می رسد که در دسترس بودن در آن بازارها، جهانی نیست.

همانطور که در ژانویه توسط کوین تلگراف گزارش شد، ترون در سال ۲۰۱۹ تحت سلطه برنامه های  عیزمتمرکز قمار بود. نگاهی به صفحه رتبه بندی Dappradar برای ترون نشان می دهد که برنامه های قمار هنوز هم بیشترین کابران این اکوسیستم را تشکیل می دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location