سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رئیس صندوق پوشش ریسک ارز دیجیتال Ikigai: انتخاب بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش در بحبوحه بحران ویروس کرونا!

به گفته تراویس کلینگ (Travis Kling)، عملکرد بیت کوین

تراویس کلینگ، رئیس صندوق پوشش ریسک ارز دیجیتال Ikigai در پستی در توئیتر شواهدی تازه ارائه داد مبنی بر اینکه، علی رغم نوسانات، بیت کوین ثروت سرمایه گذاران خود را حفظ کرده است.

بیت کوین، هودل کنندگان را از یک “رویداد فاجعه بار” محافظت می کند

کلینگ عنوان کرد که از ماه فوریه جفت ارز معاملاتی بیت کوین / دلار بازده پایدار ۰٫۶ درصد را داشته است و هودل کنندگان را از عواقب بحران های مالی ماه گذشته نجات داده است.

وی اظهار داشت که “قیمت بیت کوین از پایان فوریه تا پایان آوریل در میان یکی از فاجعه بارترین وقایع اقتصادی تاریخ ۰٫۶۰ درصد افزایش یافته است.”

بیت کوین یک ذخیره ارزش است.

روایت بیت کوین به عنوان یک ذخیره ارزش در وضعیت فعلی خود از ابتدای سال ۲۰۲۰ دستخوش دگرگونی شده است. بعد از سقوط ماه مارس، بزرگ ترین ارز دیجیتال بازار در حقیقت دوره هایی را مشاهده کرده است که در طی آن از بازارهای سنتی از جمله بازار سهام و نفت بی ثبات تر بوده است.

علائم ناهمبسته شدن تدریجی از حرکات قیمت بازار باعث افزایش چشم انداز مثبت بیت کوین به عنوان ابزاری برای حفظ ثروت در طولانی مدت می شود.

مدیرعامل شرکت پانترا: بیت کوین در سال ۲۰۲۰ “بالغ” خواهد شد

همانطور که هم کلینگ و هم کوین تلگراف پیش تر خاطرنشان کردند، تورم عظیم دلار نسبت به بیت کوین به طور منطقی دیگر اجازه نمی دهد که بتواند به عنوان یک ذخیره ارزش رقابت کند.

نرخ تورم بیت کوین در زمان حدود دو هفته به ۱٫۸ درصد کاهش خواهد یافت، همانطور که سومین رویداد نصف شدن پاداش استخراج اتفاق می افتد. در عین حال، داده های مربوط به نظارت بر منابع Skew تأیید می کنند که بیت کوین بهترین بازی دارایی کلان است که حتی طلا را نیز پشت سر می گذارد.
دن مورهد (Dan Morehead)، مدیرعامل شرکت Pantera Capital در رابطه با این مسئله عنوان کرد:

بیت کوین در یک بحران مالی متولد شد و در یک بحران مالی به بلوغ خواهد رسید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location