سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چین، رسما مشاغل بلاک چین را به عنوان مشاغل جدید می‌شناسد

بر اساس گزارش های منتشر شده، چین به طور رسمی مهندسین بلاک چین

ویروس همه گیر کرونا در حال ایجاد تحول در شرکت های بلاک چین می شود و تأثیر آن برای صنعت بلاک چین همیشه منفی نیست. در میان تغییرات اخیر ناشی از بحران ویروس کرونا، چین در حال برداشتن گام دیگری در جهت پذیرش بلاک چین است تا به طور رسمی شغل های این صنعت را بشناسد.

وزارت منابع انسانی و تأمین اجتماعی چین یا MOHRSS، وزارتخانه مسئول سیاست ها و مقررات ملی کار است. اخیراً، آنها مشاغل مربوط به بلاک‌چین را به لیستی از مشاغل رسمی کار اضافه کرده اند.

معرفی رسمی انواع مشاغل جدید برای ارتقاء اشتغال در میان بحران ناشی از ویروس کووید ۱۹

طبق بیانیه منتشر شده توسط MOHRSS، حرفه های بلاک چین محور مانند توسعه دهندگان فناوری، مهندسین و تحلیلگران، از جمله ۱۰ شغل تازه شناخته شده هستند. اینها در کنار اپراتورهای چاپ سه بعدی و آزمایش کنندگان اسید نوکلئیک قرار دارند. دامنه کار مرتبط با بلاک چین شامل تعدادی فعالیت است. MOHRSS شرح داده است که این موارد شامل طراحی معماری بلاک چین، فن آوری اساسی، کاربرد سیستم و آزمایش و همچنین بهره برداری و نگهداری آن می باشد.

در این بیانیه، این وزارتخانه خاطرنشان کرد که معرفی رسمی انواع جدید مشاغل با تقاضای فزاینده چین برای ارتقاء اشتغال در میان شیوع ویروس کووید ۱۹ مطابقت دارد. تصمیم به لیست کردن انواع جدیدی از مشاغل به عنوان مشاغل رسمی که به رسمیت شناخته شده اند، ظاهراً پس از ماه ها قرنطینه به واسطه شیوع ویروس همه گیر کرونا، منجر به ضرر و زیان شغلی گسترده در چین می شود.

چین به تلاش های خود برای ظهور به عنوان رهبر جهانی بلاک‌چین ادامه می دهد

این خبرها در حالی صورت می گیرد که چین به طور پیوسته سرعت پذیرش بلاک چین را تسریع می کند. علاوه بر پیشبرد پروژه های بلاک چین در میان بحران ویروس کووید ۱۹، چین همچنین در حال دستیابی به استراتژی کلی پذیرش بلاک چین خود در راستای دستور شی جینپینگ (Xi Jinping)، رئیس جمهور این کشور است.

لازم به ذکر است که بانک مرکزی چین اخیرا جلسه‌ای برگزار کرده و در آن خواستار تسریع بیشتر استراتژی پذیرش بلاک چین شده است. حداقل دو پروژه بزرگ مربوط به بلاک چین تاکنون توسط مقامات چینی مورد آزمایش قرار گرفته است. طبق گزارش ها، ارز دیجیتال بانک مرکزی دیجیتال چین یعنی یوان دیجیتال در چهار شهر شنژن، شیونگان، چنگدو و سوژو آزمایش می شود. در اواخر ماه آوریل، چین همچنین گزارش داده است که شبکه ملی بلاک چین کشور به نام شبکه خدمات مبتنی بر بلاک چین را راه اندازی کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location