video thumb

وکیل اسبق کوین‌بیس، هفته آینده به عنوان رئیس اصلی قانون گذاری بانک آمریکا منصوب می‌شود!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که تنها هفت هفته پس از ترک تیم حقوقی کوین بیس، برایان P. بروکس (Brian P. Brooks)، مسئولیت تصدی دفتر امور بانکی وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا را به عهده خواهد گرفت.

طبق اطلاعیه دفتر کنترل ارزی ایالات متحده، برایان پی بروکس،مشاور حقوقی سابق کوین بیس ، در تاریخ ۲۹ مه رئیس OCC خواهد شد. بروکس، جایگزین جوزف اوتینگ خواهد شد. اوتینگ در نیمه راه سمت خود را که از اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز شد، ترک می کند.

بروکس، کوین بیس را رها کرد تا در اواسط ماه مارس به مقام دوم در OCC برسد. این دو نفر قبلاً در OneWest Bank در کالیفرنیا با هم کار کرده اند.

اهمیت OCC

OCC یک دفتر در وزارت خزانه داری ایالات متحده است که موسسات وام دهی و بانکی را قانون گذاری می کند. ماموریت اعلام شده این دفتر عبارت است از:

“اطمینان حاصل کند که بانک های ملی و انجمن های پس انداز فدرال به شیوه ای ایمن و صحیح فعالیت می کنند، دسترسی عادلانه به خدمات مالی ارائه می دهند، با مشتریان عادلانه رفتار می کنند و قوانین و مقررات مربوط را رعایت می کنند.”

به عنوان مثال این دفتر در برنامه های فدرال برای توزیع وام و کمک رسانی نقش عمده ای دارد.

تجربه بروکس در زمینه ارز دیجیتال

لازم به ذکر است که بروکس یک رزومه طولانی است، اما این واقعیت که وی مستقیماً از یک نقش اجرایی در یک صرافی ارز دیجیتال منتخب ایالات متحده به رئیس دفتر قانون گذاری بانکی کشور رفته است، نشان از علاقه شدید به فناوری های جدید در حوزه بانکی دارد.