video thumb

ارائه دوره‌های بلاک چین توسط غول فناوری هندی Tech Mahinda

بر اساس گزارش های منتشر شده، یک شرکت فناوری هندی تحت عنوان Tech Mahinda به منظور ارائه دوره های اعتبارنامه بلاک چین

این دوره به عنوان یک دوره ترکیبی از کلاس های آنلاین و حضوری ارائه می شود. دانشجویان ثبت نام شده در این دوره راجع به مباحث دیگری از جمله پایه های بلاک چین، اتریوم، قراردادهای هوشمند، برنامه های غیرمتمرکز و هایپرلجر فبریک اطلاعاتی را فرا می گیرند.

این دو شرکت در نظر دارند تا یک مهارت برای صنعت بلاک چین ایجاد کنند که بتواند این تقاضای شغلی رو به افزایش را برآورده کند. در صفحه وب سایت رسمی دوره های بلاک چین خاطرنشان می شود که در طول سال گذشته، تعداد کسب و کارهای بلاک چین شاهد یک افزایش ۲۹۰ درصدی بوده است.

Tech Mahindra به خبرنگاران گفت که “تقاضای زیادی برای مهارت بلاک چین وجود دارد، زیرا دامنه این فناوری بسیار گسترده است و بخش های مختلفی از قبیل امور مالی، بهداشت و درمان، تولید، آموزش، خرده فروشی و مخابرات را شامل می شود.”

این احتمال وجود دارد که خود Tech Mahindra نیز افراد برتر این دوره را استخدام کند. “راجش دودو (Rajesh Dhuddu)، مسئول بلاک چینTech Mahindra عنوان کرد:” این شرکت فرصت های مهیج یادگیری را برای دانشجویان فراهم می کند و به Tech Mahindra کمک می کند تا بتواند به منابع قابل استفاده مستقر در بلاک چین دسترسی پیدا کند. “

برگزاری دوره های بلاک چین در حال افزایش است

بسیاری از شرکت های فناوری و دانشگاه ها در سراسر جهان اخیرا، دوره های جدید بلاک چین را تجربه کرده اند، زیرا به نظر می رسد که بیماری همه گیر کووید ۱۹ تنها تقاضا برای فناوری بلاک چین و متخصصان با تجربه در این صنعت را افزایش داده است.

در پایان لازم به ذکر است که در ماه گذشته، یک دانشگاه تحقیقاتی در استرالیا به نام RMIT University اعلام کرد که دو برنامه جدید بلاک چین را در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه با همکاری شرکت IBM اضافه می کند. تنها چند روز بعد از آن، دانشکده مطالعات دانشگاه یورک کانادا نیز دو برنامه جدید بلاک چین را به برنامه های خود اضافه کرد.