سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارز دیجیتال می‌تواند نسل هزاره را از رکود اقتصادی نجات دهد!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که در طول یک دهه آینده نسل هزاره، بشر را به سمت پذیرش بیت کوین

نظرسنجی آنلاین Harris poll که در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ انجام شد، نشان داد که افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله سه برابر بیشتر از افراد بالای ۶۵ سال و دو برابر بیشتر از افراد بالای ۵۰ تا ۶۴ سال با بیت کوین آشنا هستند. آنها از لحاظ آشنایی با این ارزدیجیتال از همه گروه های سنی پیشی گرفته اند.
نکته جالب تر این است که ۵۹ درصد از نسل هزاره، دید مثبتی نسبت به بیت کوین به عنوان یک نوآوری در زمینه  فناوری مالی داشتند.

لزوماً تعجب آور نیست که نسل های جوان علاقه بیشتری به ارزهای یجیتال دارند. نظریه نوآوری اورت راجرز (Everett Rogers) نحوه پذیرش نوآوری های جدید را نشان می دهد.

به گفته راجرز، مبتکران و پذیرندگان اولیه بیت کوین معمولاً قشر شهری، تحصیل کرده، فعال اجتماعی و جوان هستند. اما در این بین مسئله دیگری وجود دارد که ارز دیجیتال را به آغوش نسل هزاره می کشاند: اقتصاد.

سخت ترین صعود به قله تاریخ

نسل هزاره، نسلی است که در میان رکود شکل گرفته است. با وجود اینکه در حال حاضر سطح اشتغال در جامعه از زمان ابتلا به بیماری همه گیر کووید ۱۹ مشابه سال ۲۰۰۰ شده است، نسل هزاره با رکود اقتصادی پس از ۹٫۱۱ و در پی بحران مالی جهانی ۲۰۰۸، اکنون با یک سناریوی دیگر روبرو شده است و آن عدم رشد اقتصادی در زمانی است که این نسل قصد ورود به بازار کار را دارد.

این رکود اقتصادی که از این بیماری همه گیر ناشی می شود، اکنون ورود به بازار کار مجموعه جوان های نسل هزاره را مشخص خواهد کرد. واشنگتن پست در این باره عنوان می کند:

اشتغال به کار نسل هزاره در ماه های مارس و آوریل امسال ۱۶ درصد کاهش یافته است که بیشتر از نسل X (12 درصد) یا نسل بیبی بومر (۱۳ درصد) است. “

پذیرش ارز دیجیتال در بین نسلی است که توسط سیستم رها شده است، شاهد بیشتریم میزان است

اشتیاق نسل هزاره به ارز دیجیتال تابعی از انحراف ریسک بیشتر و طرفدار فناوری در بین افراد جوان است. نسل هزاره می تواند ارز دیجیتال را به عنوان جایگزین برای یک ساختار اقتصادی بی ثبات که بارها و بارها آنها را ناکام کرده است، مشاهده کند.

آماری که اخیراً توسط BlockFi منتشر شده است، این بازیگر مالی را به این نتیجه رسانده است که “مالکیت بزرگ نسل هزاره و نسل Z در ارز دیجیتال، یک ثروت نسلی را برای خانواده های نسل هزار و نسل Z ایجاد خواهد کرد.”

با استناد به داده های سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ چارلز شواب (Charles Schwab)، BlockFi دریافت که Grayscale Bitcoin Investment Trust بعد از آمازون، اپل، تسلا و فیس بوک جزو بزرگ ترین دارندگان سهام برای نسل هزاره می باشد. اما این پلتفرم جزو ۱۰ شرکت برتر برای نسل بیبی بومرز نبود.

نسل هزاره به واسطه رکودها و بیکاری، متحمل سختی های ناشی از سقوط اقتصادی است. بنابراین، تصادفی نیست که این جمعیتی به احتمال زیاد پذیرندگان اولیه نوآوری های جدید هستند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location