سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پشتیبانی Chainalysis از کوین‌های حریم خصوصی زی‌کش و دش!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که چینالیسیس ( Chainalysis ) پشتیبانی خود را از کوین های حریم خصوصی زی کش (ZEC) و دش (DASH) اعلام کرده است.

کوین حریم خصوصی نامیدن دش، یک اشتباه است

این شرکت ادعا می کند که می تواند اکثر قریب به اتفاق تراکنش های زی کش و دش را ردیابی کند زیرا بیشتر کاربران از ویژگی های افزایش حریم خصوصی استفاده نمی کنند. چینالیسیس در صحبت از دش تا آنجا پیش می رود که می گوید نامیدن آن به عنوان کوین حریم خصوصی یک اشتباه محض است و عنوان می کند:

“در حقیقت، نرم افزارهای کیف پول

استقبال دش از پشتیبانی چینالیسیس

ریان تیلور (Ryan Taylor)، مدیرعامل گروه Dash Core Group در گفتگو با کوین تلگراف در این خصوص اظهار داشت:

“دش گزینه معاملات افزایش یافته به حریم خصوصی را به کاربران ارائه می دهد زیرا امنیت کاربر برای پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است و کاربران این عملکرد را ارزشیابی می کنند. در عین حال، چینالیسیس، ارائه دهنده پیشرو در تجزیه و تحلیل بلاک چین و اقدامات ضد پولشویی پیشرفته است. این امر برای کسب و کارهای خدمات پولی ضروری است. در نهایت، باید گفت که هم دش وهم زی کش، استفاده ایمن از ارزهای دیجیتال را امکان پذیر کرده، ضمن اینکه دسترسی به بازارهای مالی سنتی را نیز تضمین می کنند، بنابراین خوشحالم که چینالیسیس تصمیم گرفته تا دش را پلتفرم خود اضافه کند.

این میزان رضایت از مدیرعامل یک سازمان که حریم خصوصی را به کاربران خود می فروشد، تا حدودی گیج کننده است. قابل درک است که انطباق بیشتر می تواند پذیرش ارز دیجیتال را تسریع بخشد.

کوین های حریم خصوصی با یک معضل ناخوشایند روبرو هستند که به عبارت ساده تر این گونه عنوان می شوند: یا با قوانین منطبق می شوند یا از بین می روند. به عنوان مثال، اخیراً چندین صرافی، مونرو را از لیست پلتفرم خود حذف کرده اند. این مسئله قابل درک است که دولت ها در سراسر جهان می خواهند شفافیت بیشتری در ارزهای دیجیتالی داشته باشند که می توانند برای مقاصد غیرقانونی استفاده شوند. در عین حال، با توجه به دستیابی روزافزون دولت به داده ها، برخی از افراد نیاز به ابزارهای تقویت حریم خصوصی را بیشتر احساس می کنند.

اما کمتر این امکان وجود دارد که دش یکی از این ابزارها باشد. به طور مشابه، زی کش نیز از zk-SNARK ها استفاده می کند که باید حداکثر میزان حریم خصوصی کاربران را فعال کنند. بر اساس گفته های چینالیسیس، تنها ۰٫۹ درصد از تراکنش های آن به صورت کامل محافظت می شوند.

در پایان لازم به ذکر است که اخیراً محققان دانشگاه کارنگی ملون دریافتند که ۹۹٫۹ درصد از تراکنش های زی کش و ۳۰ درصد از تراکنش های مونرو (XMR) قابل ردیابی هستند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location