سرمایکس
video thumb

شکایت از اکسچنج Coincheck در پی فریز شدن دسترسی برداشت از حساب‌ها

به گزارش رویترز، ۱۰ معامله‌کننده‌ی ارزهای رمزگذاری‌شده، در پی فریز شدن دسترسی برداشت از حساب‌های اکسچنج Coincheck

این اکسچنج ژاپنی، پس از اینکه ماه گذشته، هک شد و از آن ارز NEM

وکیل شاکیان، آقای Hiromu Mochizuki در گفتگو با رویترز گفت، این شکایت علیه Coincheck به منظور فعال‌سازی مجدد اجازه‌ی برداشت ارزهای رمزگذاری‌شده از حساب‌ها، به کاربران می‌باشد و در مرحله‌ی دوم ممکن است خسارت ناشی از هک را شامل شود.

Mochizuki روز ۱۲ فوریه در توئیتی اعلام کرد که Coincheck امکان برداشت ین را فراهم کرده و یکی از ۴ مسئله‌ی مطرح شده، برطرف شده است.

Coincheck روز ۲۷ ژانویه، یک روز پس از هک شدن، اعلام کرد که برنامه‌ریزی لازم را برای برگشت سرمایه به کاربران متضرر انجام داده است.

آژانس سرویس‌های مالی ژاپن (FSA) روز ۲ فوریه، قبل از اینکه مهلت مقرری که به اکسچنج داده شده بود که تا روز ۱۳ فوریه، گزارشی از هک و اینکه چطور سیستم امنیتی خود را تغییر داده‌اند تا از اتفاقات مشابهی در آینده جلوگیری کنند، از این اکسچنج

در پی این اتفاق، تمامی اکسچنج‌های ارزهای رمزگذاری‌شده باید یک گزارش مدیریت ریسک به سازمان FSA ارائه کنند.

ژاپن جزو کشورهای پیشتاز در قبول ارزهای رمزگذاری‌شده است. این کشور بیت‌کوین را به عنوان یک روش پرداخت قانونی در ماه اپریل ۲۰۱۷ به رسمیت شناخت و به طور مداوم در حال قانون‌گذاری بازار و کنترل صدور مجوز اکسچنج‌ها از ماه سپتامبر ۲۰۱۷ است.

اگر به دنبال یک سایت مطمئن برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی هستید بهتر است به سایت ارزجو سر بزنید و از امکانات و خدمات آن در زمینه ی ارزهای دیجیتالی بهره ببرید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version