سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ماینرهای بیت کوین از مشتقات مانند تولیدکنندگان کالاهای سنتی استفاده می‌کنند!

ماینرها برای محافظت در برابر خطر افزایش نرخ هش و سختی به محصولات مالی سنتی احتیاج دارند. استخراج بیت کوین

وقتی این بخش با شرایط خاصی از بازار روبرو می شود، کمبود اساسی دلار ایالات متحده نسبت به تقاضای کلی موجود است. کمبود دلار یکی از عوامل مؤثر در نوسانات در بازارهاست.

درست مانند تولید کنندگان کالاهای سنتی، ماینرهای بیت کوین به احتمال زیاد به کاربران بزرگی از مشتقات تبدیل می شوند. هر کس با کسب و کاری که جریان نقدی نسبتاً قابل پیش بینی دارد، قصد دسترسی به بدهی را دارد تا بتواند نیاز سرمایه را برای تأمین رشد خود کاهش دهد.
برای ماینرهای بیت کوین فرقی نمی کند.

در اصل آنها، بازارهای وام دهی بیت کوین با گسترش مشتقات ارز دیجیتال – از طریق مبادله بیت کوین / دلار و معاملات قراردادهای آتی که مردم اکنون قادر به تجارت با آن هستند، پشتیبانی شده اند. معاملات مشتقات، نرخ بهره ضمنی را در بیت کوین ایجاد می کند که ماینرها و سایر افراد می توانند از آن برای وام گرفتن بیت کوین در برابر دلار یا برعکس استفاده کنند.

یافتن منابع مقیاس پذیر سرمایه کم های و آموزش بیشتر بازیکنان نهادی در مورد استخراج، منجر به افزایش فرصت های بودجه خواهد شد. گسترش دسترسی به سرمایه می تواند نقشی در تأمین امنیت شبکه بیت کوین ایفا کند. همه چیز پیچیده تر می شود و لازم نیست که به دنبال پیدا کردن قیاس برای چیزی باشدی که می توانیم انتظار داشته باشیم با گذشت زمان در این فضا رخ دهد.

روند ماینرهای که تصمیم گرفتند بدون فروش کوین های خود، ارز فیات را وام بدهند تا هزینه های خود را بپردازند، رو به رشد است. سرمایه داران Genesis Trading و Three Arrows Capital اظهار داشتند که شرایط سخت تر می شود، اما تقاضا در حال افزایش است. سو ژو (Su Zhu)، مدیر عامل شرکت Three Arrows Capital عنوان کرد:

“اگر بنگاه ها می توانند درک بهتری از این موضوع که بازده خود را از کجا کسب کنند، به چه کسی، چرا وام پرداخت کنند و مردم چگونه آن را پرداخت خواهند کرد، سب گنند، این قدم خوبی برای این صنعت خواهد بود.”

برای بنگاه هایی که تجارت آربیتراژ را انجام می دهند، ما به تعهد کیفیت نیاز داریم، به ویژه هنگامی که پیامدهای بروز آخرین سقوط قیمت ها در مارس ۲۰۲۰ را منعکس می کنیم.

اخیراً، بسیاری از همتایان به ویژه در چین، از طریق نقدینگی کاملاً از بین رفتند. در این بین، مفهومی از تنوع کاذب وجود داشت که این بود: وام دادن به بسیاری از شرکت های مختلف که کار یکسانی را انجام می دهند، از وام دادن به چند بنگاه بزرگتر مطمئن تر است.

شش یا هفت سال پیش، در سایت هایی مانند BTCjam ، مردم به سادگی وام می دادند و امیدوار بودند که به راحتی آن را بازپس بگیرند. امروز، مردم قادرند کارهایی مانند جستجوی وام های مختلف به ارزش ها یا LTV های مختلف را به عنوان آربیتراژی علیه بازار زیرساختی انجام دهند.

ژو خاطرنشان کرد که شرکت ها هنگام سقوط بازار عقب نشینی کردند، اگرچه زمان بسیار سودآوری برای قرض دادن بیت کوین بود. هنگامی که بازار دوباره آرام شد، آنها می خواستند وام بدهند، حتی اگر LTV ها سنگین تر و شرایط سخت تر می شد.

ریسک گروه متقابل

لئون مارشال (Leon Marshall)، رئیس فروش نهادی Genesis Trading عنوان کرد:

“انفجار بازارهای مشتق و معاملات پایه بخش مهمی از رشد اخیر وام بیت کوین بوده است. ملینرها و مؤسسات مقدار قابل توجهی از تقاضای وام دهی دلار در شرکت ما را تشکیل می دهند. “

آنچه ماینرها درباره اش بیشتر فکر می کنند نرخ بهره و الزامات وثیقه است. نکته ای که باید بیشتر بر روی آن فکر کنند، پیدا کردن همتایان قابل اعتماد است. برخی از ارائه دهندگان خدمات مالی تنها با ارائه وام به بهترین مشتریان و همتایان دارای رتبه بالا، از خود محافظت می کنند. این باعث می شود دریافت وام طولانی اما ایمن تر شود.

بنگاه های معتبر تمایل برای نرخ پایین و وثیقه کم را درک می کنند و سعی می کنند با نیاز به کاهش ریسک، آن را متعادل سازند. هر طرف باید از خود محافظت کند و بهترین بنگاه ها سعی خواهند کرد، تضمین کنند که با پایین آمدن قیمت ها، ماینرها به غعالیت خود ادامه دهند.

الزامات قانونی و سختگیرانه وثیقه برای خدمات مالی دارای مجوز، نتیجه ای از این واقعیت برای بنگاه هایی است که هنگام ارسال وام به ماینرها و استخرهای استخراج با سرمایه سایر طرف ها سر و کار دارند.

مردم شروع به عقب نشینی کرده اند و می پرسند: خب، ما واقعاً در مورد این اپراتورها و اینکه چه صندوق هایی می توانستند برای یک مارجین کال دسترس باشند، چیزهایی می دانیم؟ این مسئله به نحوه تفکر همتایان در مورد خطرات و حوادث قو سیاه بر می گردد.

افزایش نقدینگی

عامل دیگری که بر نقدینگی تأثیر می گذارد این است که بانک ها در سراسر جهان و به ویژه در اروپا شروع به کار با شرکت های رمزنگاری کرده اند. JPMorgan اخیراً همکاری خود را کوین بیس و جمینی اعلام کرده است. وقتی بانک ها شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان وثیقه می کنند، ما شاهد ورود منابع جدید سرمایه ای بهاین صنعت خواهیم بود که تأثیر عمیقی بر نرخ وام می گذارد.

تاکنون یکی از منابع نقدینگی بازارها تتر (USDT) بوده است. رشد اخیر در ارزش بازار استیبل کوین ها، نشانگر افزایش تقاضای نقدینگی برای دارایی های دیجیتال است. تقاضا برای معاملات USDT به ویژه در آسیا بسیار قوی است و ۷۰ درسد از معاملات بیت کوین را تشکیل می دهد. سقوط تتر احتمالاً منجر به سقوط در بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

یاما ژانگ (Yama Zhang)، مجریCrypto Tonight YouTube channel جایی که چند تن از رهبران دنیای امور مالی و استخراج در یک جریان مستقیم با یکدیگر ملاقات کردند، گزارش داد که جامعه بزرگی از کاربران USDT در آسیا وجود دارد اما افرادی که مدت زمان طولانی تری در این فضا بوده اند، در واقع کاملاً نگران تتر هستند.

معاملات قراردادهای آتی نرخ هش

هرچه بازیکنان با معاملات قراردادهای آتی استخراج احساس راحتی بیشتری داشته باشند، محصولات بیشتری به بازار عرضه می شوند. در اوایل این ماه، FTX اعلام کرد که معاملات قراردادهای آتی نرخ هش خود را اعلام می کند. معاملات قراردادهای آتی آن، هر سه ماه یک بار با متوسط سختی قیمت گذاری می شود، به این معنی که از ماه مه سال ۲۰۲۰، جایی که این مشکل تقریبا ۱۶ تریلیون بود، این شاخص در ۱۶ است.

معاملات قراردادهای آتی نرخ هش باید به ماینرها اجازه دهد تا در معرض تنظیمات سختی قرار بگیرند و به آنها اجازه دهند ضمن حفظ عملیات، ریسک خود را کاهش دهند. سام بنکن- فراید (Sam Bankman-Fried)، مدیرعامل FTX عنوان کرد:

“شما به طور بالقوه می توانید معاملات قراردادهای آتی نرخ هش را خریداری کنید تا در برابر تغییرات سختی محافظت کنید و سپس معاملات قراردادهای آتی بیت را برای پوشش ریسک در برابر حرکات بازار بفروشید.”

روند کنونی این است که عملیات استخراج بیشتر و حرفه ای تر شود. برای اپراتورهای استخر استخراج بدون پیشینه مالی عمیق ، مشخص نیست که چگونه می توانند ریسک برخی از محصولات مالی را ارزیابی کنند، یا حتی بدانند چه کسی مایل است طرف دیگر این معاملات را تصاحب کند. اگر صنعت مالی همچنان با رهبران معتبر صنعت استخراج همکاری کند، ما شاهد افزایش نقدینگی و کاهش ریسک خواهیم بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location