سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چگونه پتانسیل ارزهای دیجیتالی جدید را بررسی کنیم؟

لیست عناوین این مطلب

امروزه تقریباً روزانه ارزهای دیجیتالی

پیش بینی اینکه چگونه یک ارز دیجیتالی و رمزپایه جدید افول می کند، کار ساده ای نیست و تقریبا غیرممکن است. با این وجود روش هایی وجود دارد که می توانید پتانسیل آن را ارزیابی کرده و تعیین کنید که آیا این ارز رمزپایه امکان این را دارد تا تاثیرات مثبتی در بازار ایجاد کند یا خیر. به یاد داشته باشید که ورود یک ارز جدید همیشه میزانی از ناباوری را با خود دارد و نمی توان چنین نگاه کرد که یک ارز رمزپایه جدید یا یک توکن تازه وارد نمی تواند در میان این انبوهه قدرتمند ارزهای دیجیتالی سری در میان سر ها در بیاورد. ولیکن نیاز است تا بررسی دقیقی نسبت به ابعاد آن ارز جدید داشته باشید. در ادامه نکاتی که در بررسی ارزشمندی پتانسیل یک ارز دیجیتالی تاثیر گذار است برای شما بیان می شود، با توجه به این موارد می توانید تا حدودی در بررسی چگونگی پتانسیل یک ارز دیجیتالی بررسی دقیق تری داشته باشید.

روش اول برای شناسایی خوبی یا بدی یک ارز رمز پایه بررسی کاربرد پذیری آن است. برای هر ارز دیجیتالی ای مهم است که بتواند بازار خود را به دست بیاورد. این مسئله هم تا حد زیادی وابسته به این است که کاربردی پذیری ای داشته باشد که خاص خودش باشد در واقع شامل یک روش منطقی مختص به خود باشد. به عبارت دیگر ارز دیجیتالی جدید باید بتواند یک معضلی که الان در حوزه ارزهای دیجیتالی وجود دارد را بر طرف نماید یا این که حداقل به بهبود اوضاع کمک نماید و مشکل را کم کند.

اگر یک ارز دیجیتالی هیچ کار خاصی در خصوص کابرد پذیری و ایجاد منفعت همگانی انجام ندهد، برای مردم هم دلیلی به وجود نمی آید که به سراغ یک ارز جدید بروند و بر روی آن سرمایه گذاری کنند. بنابراین سرمایه گذاری بر روی چیزی که عمل مشخصی انجام نمی دهد جذابیت نخواهد داشت و مشخص نیست چرا کسی آن را بر خلاف ارزهای رمزنگاری شده تثبیت شده که ریسک کمتری دارند، انتخاب می کند؟

چه تیمی به عنوان پشتیبانان این رمز ارز جدید هستند؟ تیمی که بر روی یک ارز رمز پایه کار می کنند یکی دیگر از ملاک های بررسی یک ارز جدید است. هر ارز رمزپایه ای را که مشاهده می کنید، یک تیم قوی در پشت صحنه آن فعال است، مخصوصا وقتی در آغاز کار هستند، این امر مشهود است. اگر شما می خواهید پتانسیل یک ارز را بررسی کنید، نیاز دارید تا در خصوص تیمی که بر روی آن کار می کنند تحقیق کنید و بفهمید که رزومه این افراد چیست. قبلا بر روی چه پروژه هایی کار کردند و این که پروژه های قبلی آن ها تا چه حدی با موفقیت به انجام رسیده است.

این نکته را در ذهن داشته باشید که ارزهای دیجیتالی جعلی زیادی هستند که برای فریب مردم کارشناسان برجسته ای را در لیست اعضای تیم خود معرفی کنند. برای این که مطمئن شوید در دام چنین حقه هایی نیفتاده اید، تحقیقات بیشتر و سخت تری را در برنامه خود داشته باشید و اصلا در این خصوص تنبلی نداشته باشید.

کمبود و کمیابی از ویژگی یک ارز دیجیتالی است. اگر یک ارز دیجیتالی میزان بالای انتشار و فراوانی داشته باشد، بی شک بی ارزش است. کمیابی یک ارز رمز پایه دقیقا به کدهایش و چگونگی تنظیماتش بر می گردد. در برخی از موارد ممکن است کدها به حدی پیچیده باشد که برای دستیابی به یک سکه چندین روز زمان برای رمزگشایی لازم باشد و به راحتی نتوان یک سکه را استخراج نمود. به دلیل اصل عرضه و تقاضا، کمبود برای پتانسیل هرگونه ارز رمزنگاری در آینده اهمیت دارد. هرچه میزان عرضه محدودتر باشد، اطمینان بیشتری خواهید داشت که در صورت تقاضای کافی مقدار آن افزایش می یابد.

استراتژی اتخاذ در ارز دیجیتال

تنها به دلیل آن که کاربرد پذیری یک ارز دیجیتالی جدید بالاست، به این معنا نیست که مردم دسته دسته به این ارز رمزپایه اقبال خواهند کرد. در عوض، گروه پشتیبان آن باید یک استراتژی استوار در خصوص اتخاذ و اقتباس آن داشته باشند تا به پشتوانه آن ارز را به بازار عرضه کنند.

بیشتر پروژه های جدید در مورد استراتژی اتخاذ خود دارای یک دید باز هستند و آن را به عنوان بخشی از نقشه راهشان قابل توجه می دانند. این وظیفه شماست که به استراتژی بپردازید و تصمیم بگیرید که آیا این یک برنامه عملی است که بتواند مطابق انتظارات شما باشد یا خیر.

ارزش ملاحظه شده از مسائل مهمی است که باید به آن توجه داشت. اگرچه ممکن است ارزش درک شده امری عجیب به نظر برسد، اما در واقع می تواند یک عامل ملموس در پتانسیل رمزنگاری باشد. هرچه شاخص های مثبت تر وجود داشته باشند، ارزش درک شده از رمزنگاری بیشتر خواهد شد – و تقاضای بیشتری برای آن وجود خواهد داشت.

برای تعیین ارزش کلی درک شده از رمزنگاری، لازم است که عوامل و فاکتورهای مرتبط با توسعه آن را بررسی کنید. این شامل همه نقاط عطفی است که قبلاً به دست آورده است، همکاری ها یا مشارکت های کلیدی، پوشش رسانه ای و غیره.

اگر فقط قصد تجارت بیت کوین را ندارید بلکه می خواهید سایر آی. سی.او ها ICO و فرصت ها را کشف کنید، ارزیابی پتانسیل ارزهای رمزپرداخت جدید ضروری است. با این وجود به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد، و باید با دقت بیشتری به اطلاعات موجود در این زمینه بپردازید.

همیشه به یاد داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد که یک رمزنگاری در نهایت مطابق با پتانسیل های خود عمل کند. گفته می شود، اگر پتانسیل موجود را با دقت ارزیابی کنید، می توانید در کل تصمیمات بهتری بگیرید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location