سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۱۳ هزار آدرس بیت کوین به ارزش یک میلیون دلار

طبق اطلاعات منتشرشده از Glassnode ، بیش از ۱۳ هزار آدرس بیت کوین وجود دارد که ارزش آن حداقل ۱ میلیون دلار است.

با ۱۰۷ بیت کوین یک میلیونر شوید

با توجه به قیمت‌های فعلی، برای یک آدرس یا همان کیف پول ۱۰۷ بیت کوین نیاز است که شما را تبدیل به یک میلیونر کند. از آنجا که این اندازه با قیمت دلار بیت کوین است انتظار می‌رود که نوسانات زیادی داشته باشد. برای مقایسه، تعداد آدرس‌هایی که حاوی حداقل ۱۰۰ بیت کوین هستند نوسانات کمتری دارند.

ما می‌توانیم مشاهده کنیم که تعداد آدرس‌هایی با تعادل ۱ میلیون دلار در طول اجرای گاو نر ۲۰۱۷ به رکورد بالایی رسیده‌اند.در حالیکه دیگر اندازه‌ها تا حدی زیادی بدون تاثیر باقی ماندند. این یکی از معدود شاخص‌های موجود در دنیای بیت کوین با اختلاف کم در طی این سال‌ها است.

دلیل احتمالی دیگر می‌تواند این باشد که برخی از این آدرس‌ها توسط عوامل بزرگی مانند صرافی‌ها و متولیان کنترل می‌شوند. لازم به ذکر است بیش از یک میلیون بیت کوین وجود دارند که توسط خالق بیت کوین (ساتوشی ناکاموتو) استخراج شده است. این کوین‌ها بیش از ۱۰ سال است که جا به جا نشده‌اند.

چه تعداد میلیونر بیت کوین وجود دارند؟

به راستی چه تعداد میلیونر بیت کوین در دنیا وجود دارند؟ واقعیت این است که ما این تعداد را نمی‌دانیم. برای پاسخ به این سوال، باید بدانیم چه تعدادی از اشخاص یا نهاد‌ها این ۱۳ هزار ۲۹۰ آدرس را کنترل می‌کنند. این عدد می‌تواند از نظر تئوری بین ۱ تا ۱۳ هزار ۲۹۰ در هر جایی قرار بگیرد.

اگرچه می‌توان از طریق تجزیه و تحلیل داده‌ها و آدرس‌ها و معاملات بیت کوین این تعداد را کشف کرد اما در واقع چنین مجموعه کاملی از داده‌ها در دسترس نیست.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location